אא

הלילה: רעידת אדמה הורגשה בישראל. זה המוקד

רעידת האדמה הקלה בעוצמה של 3.7 הורגשה באזור ים המלח וירושלים סמוך לשעה 23:15. במכון הגיאולוגי אישרו וציינו כי רעידות נוספות קלות נוספות הורגשו בימים האחרונים באזורנו

רעידת אדמה (צילום: SHUTTERSTOCK) רעידת אדמה (צילום: SHUTTERSTOCK)

רעידת אדמה קלה הורגשה באזור ים המלח וסמוך לירושלים. כך אישרו אמש (21.7) במכון הגיאולוגי הישראלי. הרעידה התרחשה סמוך לשעה 23:15.

על פי המכון הגיאולוגי, עוצמת הרעידה היתה 3.7 ומוקד הרעש הקל היה בים המלח. מוקדם יותר השבוע ציינו במכון כי נרשמה רעידה קלה במיוחד בעוצמה של 2.2. לא דווח על נפגעים ולא על כל נזק שנגרם.

נזכיר כי רעידות האדמה הקלות הן עניין שבשגרה כמעט באזור השבר הסורי-אפריקני ובכלל באזורנו. אתמול (ראשון) נרשמה רעידת אדמה בעוצמה 5 בים שמדרום לכרתים. לפני עשרה ימים, ב-12 ביולי, נרשמה רעידת אדמה בעוצמה 4 מדרום לקפריסין. ב-7 ביולי נרשמה רעידת אדמה בעוצמה 4.4 מדרום לכרתים.

גם בשבוע שעבר הורגשו רעידות אדמה קלות בישראל, אז המוקד היה בצפון הארץ. בפיקוד העורף מזכירים כי בעת רעידת אדמה יש לצאת לשטח פתוח ככל שניתן.

אם לא ניתן לצאת לשטח הפתוח תוך זמן קצר, יש להיכנס לממ"ד ולהשאיר את הדלת והחלונות פתוחים, או לרדת במדרגות עד שיוצאים מהמבנה. במידה ולא ניתן לעשות זאת יש לשבת בפינה פנימית בחדר או מתחת לרהיטים כבדים ולהגן על הראש.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: רעידת אדמה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: