אא

בראש מורם: המשלחת האולימפית יוצאת עם ארקיע לכבוש את אולימפיאדת 2024

חברת התעופה המטיסה הרשמית של המשחקים האולימפיים, ערכה יחד עם הוועד האולימפי אירוע חגיגי לרגל יציאת המשלחת לפריז. באירוע השתתפה גם מירב גונן, אמא של החטופה רומי גונן, שריגשה בנאומה ואיחלה הצלחה למשלחת

המשלחת הישראלית לאולימפיאדה 2024. צילום: אסנת גואטה המשלחת הישראלית לאולימפיאדה 2024. צילום: אסנת גואטה

ארקיע, המטיסה הרשמית של המשחקים האולימפיים ערכה מסיבת עיתונאים חגיגית ומרגשת עם המשלחת הישראלית לאולימפיאדת 2024 שתיערך בפריז.

לרגל יציאת המשלחת לפריז, נערכה מסיבת עיתונאים חגיגית בהשתתפות המשלחת הישראלית, הוועד האולימפי, נציגי ארקיע ושדה״ת.

באירוע, השתתפה גם מירב לשם גונן, אמא של החטופה רומי גונן, שם ריגשה בנאומה ואיחלה למשלחת "להרים ראש גאה, להביא גאווה לעם היהודי ולחשוב תמיד על אלו שלא יכולים להיות איתנו כרגע."

מירב לשם גונן עם אורן סמדג׳ה. צילום: אסנת גואטה מירב לשם גונן עם אורן סמדג׳ה. צילום: אסנת גואטה

גם עוז ברלוביץ׳, מנכ״ל ארקיע, ציין שזו סגירת מעגל עבורו, כאשר ב-2004 במשחקים האולימפיים לאתונה הוא היה דייל צעיר בארקיע וכעת, הוא סוגר מעגל מרגש אחרי 20 שנה.

“מאוד מתרגש מהאירוע הזה, אף פעם לא עמדתי מול כל כך הרבה מצלמות. ראשית, אני רוצה להודות לוועד האולימפי על הבחירה בארקיע להיות המטיסה הרשמית לפריז 2024, דווקא בימים אלה, זו זכות של חברת ארקיע לקחת חלק באירוע מאוד מכובד למדינת ישראל ולתת למדינה קצת אתנחתה וספורט. האולימפיאדה היא סימן שעדיין מתקיים עולם נורמלי שם בחוץ, חברת ארקיע גאה ושמחה להטיס את כל האלופים והאלופות שנמצאים כאן והולכים להגשים חלומות, לשבור שיאים ולהסב למדינה כולה הרבה גאווה בחודש הקרוב”.

עוז ברלוביץ׳, מנכ״ל ארקיע. צילום: אסנת גואטהעוז ברלוביץ׳, מנכ״ל ארקיע. צילום: אסנת גואטה

אודי בר עוז, מנהל נמה״ת בן גוריון: ״בשם עובדי ומנהלי נמל התעופה בן גוריון, אני מברך אתכם חברי המשלחת האולימפית כולה, ספורטאים ואנשי צוות - צאתכם לשלום, שובכם לשלום. כמה זה לא מובן מאליו בעת הזו, בה עדיין 120 ישראלים שבויים בעזה. בעת הזו בה עדיין חיילינו מסכנים את נפשם במלחמה. בעת הזו, בה עשרות אלפים עדיין עקורים מביתם. דווקא בעת הזו, לשובכם בשלום עם הישגים ספורטיביים חדשים או עם מדליה לצווארכם, יש חשיבות אדירה בלב כולנו.

שליחותכם השנה איננה רק בתחום הספורט, שליחותכם השנה להנכיח לעולם את ישראליותכם במלוא עוצמתה והדרה, כמו לומר: אנחנו כאן, זקופי קומה, גאים בשליחותינו ובדרכינו. אין מלחמות בספורט. רק תחרות והישגים. קורא מכאן לישראלים וליהודים בעולם - תצפו ותעקבו אחר המשחקים האולימפיים. תעודדו את הנבחרת בכל פלטפורמה אפשרית. הספורטאים זקוקים לכם בעת המורכבת הזו, יותר מתמיד. גם כאן בנתבג, נערכנו מבעוד מועד והתחרויות יוקרנו במסכים כל עת שישודרו. אנו כאן בנמל התעופה בן גוריון, נמתין בדריכות ובהתרגשות לשובכם, הצלחתכם - היא ההצלחה של כולנו.״

משלחת הג׳ודו לאולימפיאדה. צילום: אסנת גואטהמשלחת הג׳ודו לאולימפיאדה. צילום: אסנת גואטה

מימין לשמאל: יעל ארד, יו”ר הוועד האולימפי. עוז ברלוביץ׳, מנכ”ל ארקיע וליאת בל סומר, ראש מערך התקשורת וקשרי הממשל בארקיע. צילום: אסנת גואטהמימין לשמאל: יעל ארד, יו”ר הוועד האולימפי. עוז ברלוביץ׳, מנכ”ל ארקיע וליאת בל סומר, ראש מערך התקשורת וקשרי הממשל בארקיע. צילום: אסנת גואטה

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: וועד האולימפיהמשחקים האולימפייםאולימפארקיע

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: