אא

ממשיכים לשנה שביעית: איסתא ספורט ומכבי ת"א בכדורגל חידשו את שיתוף הפעולה

החברה תמשיך לספק למועדון הכדורגל טיסות, אירוח ושירותים נוספים: "נעשה כל שביכולתנו לתמוך בקבוצה ולספק לה את התנאים האופטימליים להצלחה". במסגרת השת"פ איסתא תמשיך למכור חבילות לאוהדים

צילום: Shutteerstock צילום: Shutteerstock

חברת התיירות איסתא ספורט ומועדון הכדורגל מכבי תל אביב חתמו על חידוש חוזה שיתוף הפעולה המסחרי ביניהן, זו השנה השביעית ברציפות.

במסגרת ההסכם, איסתא ספורט תמשיך לשמש כחברת הנסיעות הרשמית של המועדון, ותטיס את הקבוצה, השחקנים והצוות המקצועי לכל משחקיה ונסיעותיה בחו"ל במהלך העונה הקרובה. איסתא ספורט מספקת לקבוצה טיסות, אירוח, לוגיסטיקה ושירותים נלווים.

כחלק מההסכם, איסתא ספורט תמשיך להציע לאוהדי מכבי תל אביב חבילות טיסה ואירוח רשמיות למשחקים הבינלאומיים של הקבוצה, הכוללות טיסות ישירות, בתי מלון וכרטיסים למשחקים.

המשחק הראשון של מכבי תל אביב במסגרת האירופית ייערך מחר, 23 ביולי, מול סטיאווה בוקרשט והוא יסמן את פתיחת עונת המשחקים. איסתא ספורט תטיס את הקבוצה לבוקרשט ותספק את כל השירותים הנלווים, על מנת להבטיח שהקבוצה תגיע למשחק מוכנה.

עדו ווג, מנכ"ל איסתא ספורט: "אנו מאמינים ביכולותיה של הקבוצה להגיע להישגים מרשימים גם בעונה הקרובה, ונעשה כל שביכולתנו לתמוך בה ולספק לה את התנאים האופטימליים להצלחה".

דניאל לוי, הסמנכ"ל המסחרי של מכבי תל אביב: "מדובר בשותפה אמיתית לדרך, שעומדת בקנה אחד עם הסטנדרטים הגבוהים אותם הציב המועדון בכל הנוגע להתנהלותו, וחברת איסתא ספורט, שהיא המובילה בתחומה, מוכיחה פעם אחר פעם כי ביכולתה לעמוד בכל אתגר בכל תקופה, תוך שמירה על איכות ושירות גבוהים. גם השנה, למרות האתגרים הרבים, ננסה לעזור לאוהדי הקבוצה להצטרף אלינו למשחקי הקבוצה באמצעות חבילות טיסה אותן תשווק איסתא ספורט, תוך הקפדה על סטנדרטים גבוהים".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: איסתאאיסתא ספורטמכבי תל אביב

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: