אא

עסקת ענק בעולם התעופה: Japan Airlines רוכשת מטוסי בואינג 787 נוספים

חברת הדגל של יפן מתחייבת ל-10 מטוסי 787-9 (דרימליינר) חסכוניים בדלק עם אפשרויות ל-10 נוספים בקווים ארוכי טווח ״כדי לעמוד בביקוש הגובר לנסיעות בינלאומיות״

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

בואינג (Boeing) וחברת Japan Airlines (JAL) הכריזו על הסכם לרכישת עד 20 מטוסי 787 נוספים, המוערכים בקווים בינלאומיים לצפון אמריקה, אסיה והודו.

העסקה כוללת 10 מטוסי 787-9 עם אופציות ל-10 נוספות.

"אנו שמחים להכריז על הוספת 787 מטוסי דרימליינר לצי שלנו. הזמנה זו מדגישה את המחויבות שלנו להאיץ את הצגת המטוס המודרני והחסכוני יותר בדלק כדי לספק שירות ללא תחרות ללקוחותינו ולהפחית עוד יותר את פליטת ה-CO₂. אנו מעריכים מאוד את מערכת יחסים חזקה ותמיכה מבואינג, שהייתה מכרעת במאמצים שלנו לחדש את הצי שלנו ולהרחיב את הקווים הבינלאומיים שלנו", אמר יוקיו נאקאגאווה, מנהל הרכש של JAL.

ל-Japan Airlines יהיו 10 מטוסי 787 ו-21 מטוסי 737 MAX בהזמנה.

בשנים האחרונות, JAL מינפה את הרבגוניות של ה-787 כדי לפתוח שווקים חדשים מנקודה לנקודה מטוקיו ועד סן דייגו, בוסטון ובנגלור עם טווח של עד 14,010 ק"מ, ל-787-9 יש את יכולת הטווח הארוך ביותר במשפחת 787 Dreamliner, מה שמאפשר לחברה לפתוח קווים חדשים ולעבות קווים ארוכי טווח קיימים.

"Japan Airlines ממשיכה להיות שגרירה עולמית של מטוס הדרימליינר 787 וההסכם האחרון הזה הוא עדות לגיוון וליעילות של ה-787-9 לנתיבי המפתח ארוכי הטווח של חברת התעופה", אמר בראד מקמולן, סגן נשיא בכיר למסחר מכירות ושיווק בחברת בואינג והוסיף: "אנו מעריכים את השותפות ארוכת השנים שלנו עם Japan Airlines ושמחים שהם בחרו מחדש במטוס הדרימליינר 787 כשהם ממשיכים לחדש את הצי ברמה העולמית שלהם".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בואינגJAPAN AIRLINES

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: