אא

קרוז מאורגן למזרח הרחוק: חופשה יקרה או כזו שמצדיקה את המחיר?

קטגוריית הקרוזים המאורגנים מתחזקת ותופסת תאוצה בשנים האחרונות למגוון יעדים ברחבי העולם. על פי חברת מסעות המתמחה בקרוזים מאורגנים, המזרח הרחוק הוא אחד האזורים המבוקשים ביותר לקרוז מאורגן. מתי הזמן הטוב ביותר להזמין וכמה זה עולה? / בשיתוף מסעות

Halong Bay, וייטנאם. צילום: shutterstock Halong Bay, וייטנאם. צילום: shutterstock

"קטגוריית הקרוזים המאורגנים מתחזקת ותופסת תאוצה בשנים האחרונות למגוון יעדים ברחבי העולם ובפרט למזרח הרחוק, ובצדק. המזרח הרחוק הוא יעד קסום המושך אליו קהלים רבים המבקשים להיחשף לתרבויות, שפות, מסורות, היסטוריה מפוארת ולמנהגים שונים", אומר גיא רווה, מנכ"ל חברת מסעות המתמחה בקרוזים מאורגנים.

מתי זה הזמן הטוב ביותר להזמין קרוז מאורגן ביעד האקזוטי? לדברי רווה, קרוזים מאורגנים למזרח מתמלאים לרוב שנה מראש והם מפליגים באניות פאר כמו Celebrity SolsticeNoordam ועוד. "חשוב לתכנן זאת מספיק זמן מראש על מנת ליהנות מכל העושר התרבותי והייחודי שיש ליעד להציע. קרוז מאורגן למזרח הרחוק הוא לרוב קרוז ארוך יותר בשל המרחק הרב ומסתכם בכ-3 שבועות חוויתיים. המדינות בהן מבקרים בקרוזים למזרח הן לרוב: יפן, דרום קוריאה הונג קונג, מקאו, סינגפור, תאילנד, קמבודיה ו-וייטנאם, בהתאם לבחירת הנוסע. בין שלל הטיולים שלנו למזרח, בולט בייחודיותו קרוז פריחת הדובדבן ביפן המשלב חוויה אותנטית וחד-פעמית. בניגוד לאירופה בה הקרוזים יוצאים בתדירות גבוהה יותר, פה נדרשת הערכות מקדימה".

פריחת הדובדבן על רקע Himeji Castle. צילום: shutterstockפריחת הדובדבן על רקע Himeji Castle. צילום: shutterstock

רווה מוסיף ואומר כי חתך האוכלוסייה לטיולים למזרח הרחוק, המתקיימים בחודשי הסתיו והחורף, הוא ברובו קהל בוגר - בני 60+, שיש לו גם את הזמן וגם את התקציב לכך. זאת בניגוד לקרוזים למשפחות, שיעדיפו יעדים קרובים יותר לאירופה הקלאסית ולאגן הים התיכון. "הם נהנים מיוקרה ומנוחות על הסיפון, מתחבורה צמודה, מקבוצה מגובשת חברתית, מבטיחות ואבטחה שהוא מרכיב המהווה משקל משמעותי בימים אלה, מצוות רפואי על הסיפון וכמובן מהעובדה שיש מדריך ישראלי צמוד לאורך כל הטיול".

מנכ"ל חברת מסעות אומר עוד כי "ההפלגה כשלעצמה היא חוויה שלווה ומרגיעה, המציעה נופים מדהימים של האוקיינוס וקווי החוף, ומספקות פרספקטיבה ייחודית שנסיעות יבשתיות לא יכולות להשתוות אליה. לכך מתווסף הפן החברתי, אחד המרכיבים המשמעותיים ביותר בנסיעה שכזו. זו הזדמנות נהדרת להרחיב את מעגל החברים, להכיר ולחוות יחד עם קבוצה מרחבי הארץ רגעים משותפים ובלתי נשכחים. חברויות אכן נרקמות, אנחנו רואים לא פעם שרבים מהמשתתפים מתאגדים שוב בהמשך לקבוצות המבקשות לצאת ליעדים נוספים יחד וזה בהחלט מחמם את הלב".

כמה יעלה לכם קרוז מאורגן בהשוואה לקרוז בהרכבה עצמית? הקליקו כאן לכתבה המלאה עם כל המחירים באתר הקרוזים החדש PassportCruise.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מסעותאמסלם טורסקרוזים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: