אא

רמי לוי: "אנחנו בוחנים ורוצים בישראייר לרכוש מטוסים ארוכי טווח״

כך אמר הבעלים של חברת התעופה בהמשך לביקור של בכיריה בחברת איירבוס בשבוע שעבר. בישראייר בוחנים את האפשרויות לרכוש מטוסים ארוכי טווח שיאפשרו לחברה טיסות לארה"ב ותאילנד. נזכיר כי בעבר ישראייר הפעילה טיסות סדירות לניו יורק

ישראייר. צילום: עידו וכטל ישראייר. צילום: עידו וכטל

האם בקרוב תהיה לחברת אל על תחרות נוספת על הקווים לארה"ב ותאילנד, מחברת ישראייר?

בשבוע שעבר בכירי חברת ישראייר גרופ, בעלת השליטה בחברת התעופה, ביקרו בחברת איירבוס והתרשמו מהמטוסים ארוכי הטווח של יצרנית המטוסים, מטוסי האיירבוס ה-330.

בישראייר מבינים שאם ברצונם לעשות קפיצת מדרגה משמעותית אז עליהם גם להצטייד במטוסים ארוכי טווח ולשדרג את רמת המטוסים שבבעלות החברה.

רמי לוי, בעל השליטה בחברת התעופה אישר ואמר לפספורטניוז בנושא: "אנחנו בוחנים ורוצים בישראייר לרכוש מטוסים שיאפשרו טיסות לטווח ארוך כמו ניו יורק ותאילנד".

רמי לוי, בעלי ישראייר. צילום: שמוליק סבישרמי לוי, בעלי ישראייר. צילום: שמוליק סביש

בחברת התעופה הישראלית יבחנו את העלויות הנדרשות לעסקה של רכישת מספר מטוסים ארוכי טווח את ההוצאה הכספית מול ההכנסה, התחרות הקיימת על הקווים וכו'. לאחר שיבחנו לעומק את כל אלו, יקבלו החלטות בעניין.

בקרב אנשי ישראייר גרופ ישנה התלהבות גדולה לרכישת מטוסים ארוכי טווח, מהלך שיכניס את החברה לשווקים שונים מאלו שהורגלה אליהם.

בעבר, ישראייר כבר טסה לניו יורק, מהלך שנגמר מהר מאוד מצידה.

זה התחיל ב-2004 בטיסות שכר, במאי 2006 החברה החלה להפעיל טיסות סדירות לניו יורק, אך לאחר מכן נאלצה להפסיק את הטיסות כי המטוס שחכרה לכך נאלץ לבצע נחיתת ביניים בלונדון לצורך תדלוק. לאחר מכן חכרה עוד איירבוס 330 מחברה איטלקית, ובספטמבר 2008 הפסיקה החברה את טיסותיה לארה"ב לאחר שכשלה בכך.

צילום: Shutterstockצילום: Shutterstock

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ישראייר

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: