אא

מתקדמת ל-AI: איסתא זכתה בפרס על השקת סוכן הנסיעות הוירטואלי החדש שלה

חברת התיירות זכתה בפרס ה-Booster מטעם איגוד השיווק הישראלי בזכות יישום ייחודי שהשיקה לאחרונה. טלי נוי, סמנכ"לית השיווק והמכירות: "רואים ב-Ai כלי מהפכני להתאמת השירותים שלנו לצרכים המשתנים של הלקוחות"

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

חברת התיירות איסתא זכתה אמש בפרס Booster מטעם איגוד השיווק הישראלי לכבוד השקת סוכן נסיעות Ai בשיתוף חברת via Ai המתמחה ביישום ייחודי המבוסס דיגיטל, טכנולוגיה ודאטה.
מטרת השקת סוכן Ai היא להזמנה ותכנון חופשה המאפשרת ללקוחות לקבל מידע מקיף ומותאם אישית על מוצרי התיירות של החברה.

טלי נוי, סמנכ"לית השיווק והמכירות של איסתא: "אנו גאים להוביל לראשונה בישראל את תחום התיירות עם סוכן ה-Ai החדש שלנו המאפשר לנו להעניק שירות אישי, מדויק ונגיש ללקוחותינו בכל עת, ולהפוך את תהליך ההזמנה לחווייתי ונוח יותר. אנחנו רואים בו כלי מהפכני שיעזור לנו להמשיך ולהתאים את השירותים שלנו לצרכים המשתנים של הלקוחות".

טלי נוי, סמנכ״לית שיווק ומכירות איסתא. צילום: יח״צטלי נוי, סמנכ״לית שיווק ומכירות איסתא. צילום: יח״צ

באיסתא מציינים כי החברה מתכננת להרחיב את שירותי הסוכן החכם ולשלב אותו גם במכירת מוצרים נוספים בסגמנטים שונים, דבר שיאפשר ללקוחות ליהנות מהיתרונות של סוכן ה-AI בתחומים נוספים של התיירות.

מנימוקי הוועדה: זהו מהלך ראשוני בשוק של שימוש מתבקש ב-Ai כסוכן נסיעות וירטואלי. לא מדובר בבוט רגיל אלא בשימוש מתקדם ב-Ai ליצירת חוויית לקוח מותאמת אישית. המהלך הוביל לשיפור משמעותי בשירות הלקוחות, עם מענה מהיר ומדויק 24/7 וליעילות תפעולית: חיסכון בזמן לסוכני הנסיעות במוקד הטלפוני ובסניפים. גם התוצאות מרשימות (כרגע בהתאמה לפיילוט): ב-85% מהשיחות היו יותר מ-10 אינטראקציות (מה שמעיד על אמון גבוה במוצר) ונוצר חיסכון של 800 שעות סוכנים.

לצורך בניית סוכן ה AI, איסתא משתפת פעולה עם סטארט-אפ בריטי-ישראלי via.ai, המספק פלטפורמת "סוכן "AI אישי ודיגיטלי עבור חברות המתעסקות בתיירות ופנאי (חברות תיירות וכרטיסי אשראי המספקים שירות קונסירג' אישי).

הפלטפורמה של via.ai מתחברת ישירות למערכות איסתא ובאופן זה, הלקוח מקבל מידע מלא על כל המוצרים הייחודיים של איסתא ומקבל מענה על כל שאלה על מנת שיוכל לתכנן בצורה מלאה ומיטבית את הנסיעה הבאה שלו.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: איסתא

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: