אא

אל על מאחורייך: חברת התעופה האירופית Luxair רוכשת מטוסי בואינג 737 MAX נוספים

חברת התעופה הלאומית של לוקסמבורג מפעילה כיום צי של 21 מטוסים, כולל שני מטוסי 737-8 חכורים ושמונה מטוסי 737 מהדור הבא. הרחיבה בשנתיים האחרונות את רשת הקווים שלה ב-30%, ושרתה 94 יעדים

בואינג וחברת התעופה הלאומית של לוקסמבורג לוקסאייר (Luxair)​, הודיעו כי האחרונה מזמינה שוב מטוסים חדשים ממשפחת ה-737 MAX ״כדי להניע את הצמיחה הברת-קיימא שלה.״
Luxair נמנת עם עשרות חברות תעופה בין-לאומיות מהמובילות בעולם, בהן דלתא, יונייטד אירליינס, לופטהנזה ואייר קנדה שכבר הזמינו מטוסים צרי גוף אלו.
כזכור, חברת אל על אף היא הודיעה בחודש שעבר (יוני) כי במסגרת הצערת צי מטוסיה
והרחבת הצי הקיים, תרכוש 30 מטוסי בואינג 737 MAX.
שנה לאחר שרכשה דגמי ה-737-7 וה-737-8, ההזמנה החדשה של Luxair היא של שני מטוסי 737-10 עם אופציות לשניים נוספים.
"רכישת ה-737-10 היא צעד נוסף לקראת מיצוב של Luxair לעתידה עם ההשקעה בטכנולוגיית המטוסים העדכנית ביותר שתתמוך בתוכניות הצמיחה של החברה ובהפחתת פליטת הפחמן של צי המטוסים שלנו. יש משותף בין דגמי ה-737 MAX, וזה מאפשר חיסכון תפעולי משמעותי עבור חברת התעופה", אמר ז'יל פיית', מנכ"ל Luxair.
"בנוסף להפחתת צריכת הדלק והפליטות הכוללות, ה-737 MAXs יסייעו להפחתה של יותר מ-50% מהרעש על שנוצר מהמראות ונחיתה בנמל התעופה של לוקסמבורג".
משפחת ה-737 MAX מפחיתה את צריכת הדלק ואת פליטת הפחמן ב-20 אחוז בהשוואה למטוס שהיא מחליפה, ומספקת למפעילים יעילות רבה יותר.
Luxair מתכננת להפעיל את מטוסי ה-737-10 החדשים שלה כדי להציע לנוסעים גובה מושבים של 30 אינץ' לפחות. בתצורה זו, חברת התעופה יכולה להטיס עד 213 נוסעים בקווים המשתרעים על פני 5,740 ק"מ וכתוצאה מכך יש יותר קיבולת וטווח כדי לנצל את הטיסות.
"עם שלושה מטוסים ממשפחת ה-737 MAX בצי שלה, לחברת Luxair תהיה הגמישות להשתמש במטוס בגודל הנכון בהתאם לדרישת השוק", אמר בראד מקמולן, סגן נשיא בכיר למכירות ושיווק מסחריות בבואינג. "אנו מעריכים את Luxair על הבחירה ב-737-10 כדי לתמוך בצמיחתו ולשפר את חווית הנוסעים, תוך מימוש היתרונות של הפעלת צי חסכוני יותר בדלק".
Luxair מפעילה כיום של 21 מטוסים, כולל שני מטוסי 737-8 חכורים ושמונה מטוסי 737 מהדור הבא. Luxair הרחיבה בשנתיים האחרונות את רשת הקווים שלה ב-30%, וטסה כיום ל-94 יעדים.
Luxair, נוסדה בשנת 1961 ומציעה טיסות מהירות לרוב הערים הגדולות, מרכזי העסקים והמרכזים הבינלאומיים באירופה. בחברת התעופה מציינים כי: החברה ״מציעה גמישות מרבית לנוסעיה העסקיים וטיסות איכותיות ללקוחות הפנאי.
Luxair היא גם ספקית שירותי שדה התעופה בשדה התעופה של לוקסמבורג וחטיבת המטען האווירי שלה מטפלת במטען.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בואינג

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: