אא

עידן חדש בלוט איירליינס: Wifi במטוסים, עיצוב חדש של תאי הנוסעים ומושבים משודרגים

חברת התעופה הפולנית תצייד 15 ממטוסי הבואינג 787-8 ו-787-9 (דרימליינר) שלה במערכת Wifi מתקדמת בזכות הפיתרון המתקדם של חברת Viasat המתמחה בתקשורת לווינית עד תחילת 2026. לוט: ״אבן דרך משמעותית במאמצים המתמשכים שלנו לחדש את הצי שלנו ולשפר את שביעות רצון הנוסעים״

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

חברת לוט איירליינס (LOT Polish Airlines) הכריזה על עידן חדש של אינטרנט אלחוטי ונוחות לנוסעים במטוסי הדרימליינר של החברה.

״בשיתוף עם חברת Viasat, מהמובילות בעולם בתקשורת לוויינית, נצייד 15 ממטוסי הבואינג 787-8 ו-787-9 - דרימליינר שלנו, בפתרון הקישוריות המתקדם של Viasat עד תחילת 2026״, מציינים בחברת התעופה הפולנית ומוסיפים: יוזמה זו, תספק לנוסעים שלנו Wi-Fi מהיר בפעם הראשונה, ותשפר את חווית הנסיעה שלהם בקווים העולמיים שלנו״.

בנוסף, מטוסי הדרימליינר המחודשים של לוט איירליינס המיוצגת בישראל על ידי חברת אופן סקיי, יציגו גם עיצוב חדש של תאי הנוסעים, מושבים משודרגים ומערכת בידור מתקדמת ובחברת התעופה הפולנית מדגישים כי ״שיפורים אלה עולים בקנה אחד עם המחוייבות של החברה לספק חוויות יוצאות דופן לנוסעים וטיפוח נאמנות.״

עוד הוסיפו בחברה ומציינים: ״אנו מצפים להציע לנוסעים שלנו את היכולת להישאר מחוברים, להזרים סרטונים ולגלוש באינטרנט בזמן הטיסה. שיתוף הפעולה הזו מסמנת אבן דרך משמעותית במאמצים המתמשכים שלנו לחדש את הצי שלנו ולשפר את שביעות רצון הנוסעים״.

ShutterstockShutterstock

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: לוטלוט איירליינס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: