אא

אייר פראנס-KLM מסכמת רבעון: עליה של כ-4.5% במספר הנוסעים לצד ירידה ברווחים לעומת אשתקד

בנג'מין סמית', מנכ"ל הקבוצה, מייחס את התוצאות לעלייה הגדולה בהוצאות, למחירי דלק גבוהים והשפעה שלילית על הכנסות אייר פראנס עקב המשחקים האולימפיים הקרובים. "הרבעון השני של 2024 הציג סביבה מאתגרת יותר ויותר עבור התעופה, עם עליית מחירי הדלק והמשך הלחץ על העלויות״

צילום: קבוצת התעופה צילום: קבוצת התעופה

אייר פראנס-KLM דיווחה על תוצאות נמוכות מהצפוי ברבעון השני של 2024.

קבוצת התעופה ייחסה את התוצאות המאכזבות לעלייה המשמעותית ההוצאות, למחירי דלק גבוהים ולהשפעה שלילית של המשחקים האולימפיים 2024.

הרווח התפעולי של קבוצת התעופה ירד ל-513 מיליון אירו – ירידה של 220 מיליון אירו לעומת אשתקד, ואילו הרווח הנקי הסתכם ב-165 מיליון אירו – ירידה של 447 אירו בהשוואה לרבעון השני של 2023.

במהלך הרבעון הטיסה קבוצת התעופה 25.7 מיליון נוסעים - עלייה של 4.4% לעומת השנה שעברה. ההכנסות של הקבוצה עלו רק ב-4.3% ל-7.95 מיליארד אירו. אייר פראנס הבהירה כי ניכרה ברבעון השני ירידה בתנועה הבינלאומית הנכנסת לפריז עקב המשחקים האולימפיים, שהשפיעה על הכנסות אייר פראנס בכ-40 מיליון אירו.

בהתייחסו לתוצאות, אמר בנג'מין סמית', מנכ"ל קבוצת אייר פראנס-KLM: "הרבעון השני של 2024 הציג סביבה מאתגרת יותר ויותר עבור התעופה, עם עליית מחירי הדלק והמשך הלחץ על העלויות. בהקשר זה, KLM וטרנסאוויה סיפקו ביצועים יציבים אך איטיים, בעוד שאייר פראנס הושפעה בנוסף ע"י אירועים חריגים, כולל ההשפעה השלילית בחודש יוני של המשחקים האולימפיים הקרובים.

הקבוצה כבר נקטה צעדים חזקים כדי להסתגל למצב זה, כולל גיוס עובדים, הקפאה וקיצוץ נוסף בעלויות. הקבוצה שומרת על השקעותיה הגדולות לחידוש הצי שלה, המהווה מנוף אסטרטגי לשיפור הביצועים הפיננסיים והסביבתיים שלנו.

בהמשך נמשיך לבצע את האסטרטגיה שלנו ולפרוס את תוכנית השינוי שלנו. המודל העסקי שלנו חזק ועמיד, ואנחנו נשארים בטוחים ביכולת שלנו להגיע להישגים גם ביעדים הבינוניים והארוכים שלנו, בעיקר על ידי מינוף הנכסים החזקים והייחודיים שלנו והעמדה התחרותית".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קבוצת אייר פראנס-KLMבנג'מין סמית'

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: