אא

לונדון מחכה לה: הילטון משיקה מלון רביעי בשדה״ת העמוס באירופה

המלון ממוקם בנוחות ליד הכביש המהיר M4, המלון יהיה במרחק של 7 דקות נסיעה מטרמינלים 2 ו-3 של נמל התעופה הית'רו לונדון, עם גישה נוחה למרכז לונדון תוך 30 דקות דרך קו אליזבת

 הרביעי של הילטון בהית׳רו. צילום: "© 2024 Hilton" הרביעי של הילטון בהית׳רו. צילום: "© 2024 Hilton"

רשת מלונות הילטון הודיעה על פתיחתו של מלון רביעי בשדה התעופה הית׳רו שבלונדון, ב-Bath Road.

המלון ייקרא Hampton by Hilton London Heathrow Bath Road.

המלון ממוקם בנוחות ליד הכביש המהיר M4, המלון יהיה במרחק של 7 דקות נסיעה מטרמינלים 2 ו-3 של נמל התעופה הית'רו, עם גישה נוחה למרכז לונדון תוך 30 דקות דרך קו אליזבת.

המלון בן 157 החדרים יציע חניה באתר ואת השירותים של Hampton by Hilton (המפטון ביי הילטון), לרבות חללים משותפים גמישים, אינטרנט אלחוטי חינם וארוחת בוקר, שוק קמעונאי לאוכל, שתייה ומוצרים חיוניים בדרכים.

"כל חדר ייהנה מעיצוב "הפנים המרענן של המותג עם פלטות צבעים חמים, שולחן עבודה וטלוויזיית HD בגודל 55 אינץ', מה שמבטיח אווירה מסבירת פנים ופונקציונלית לכל האורחים", נמסר על ידי הילטון.

Graham Dodd, מנכ"ל פיתוח, בריטניה ואירלנד, של רשת הילטון, אמר: "אנו נרגשים להכריז על הופעת הבכורה של המפטון ביי הילטון בלונדון הית'רו, במיקום אסטרטגי לשרת נוסעים בנמל התעופה העמוס ביותר באירופה. ככל שאנו ממשיכים להרחיב את הנוכחות שלנו בלונדון, אנו מחויבים לספק שירות אמין וידידותי ושהייה נוחה לכל האורחים, בין אם הם מתכוננים לטיסה או נרגעים לאחר מסע ארוך".

Hampton by Hilton London Heathrow Bath Road מצטרף לפורטפוליו הולך וגדל של נכסי הילטון באזור, כולל Hilton Garden Inn London Heathrow Terminals 2 ו-3, Hilton London Heathrow Airport Terminal 4, Hilton London Heathrow Airport Terminal 5, ו-DoubleTree by Hilton London Heathrow Airport.

אורחי כל מלונות הילטון יכולים ליהנות מתוכנית נאמנות האורחים של Hilton Honors, המאפשרת לחברים המזמינים ישירות עם הילטון לזכות בנקודות עבור שהות במלון וחוויות. חברי Hilton Honors יכולים גם לפתוח גישה לתגמולים והטבות מיידיות, כגון צ'ק-אין ללא מגע עם בחירת חדרים והנחות בלעדיות לחברים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: הילטוןרשת מלונות הילטון

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: