אא

אוהבים לצפות בנשיונל ג'יאוגרפיק? בדקנו כמה עולה קרוז לפינות פראיות בעולם

נשיונל ג'יאוגרפיק הוא לא רק ערוץ טלוויזיה אלא גם מותג שייט המוציא קרוזים לפינות הכי נידחות ופראיות על פני כדור הארץ. זול, זה לא. בדקנו מחירים

אנטרקטיקה: צילום: 123rf אנטרקטיקה: צילום: 123rf

אם אתם צופים נלהבים של ערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק בטלוויזיה וחולמים להגיע לפינות הכי נידחות ורחוקות על פני כדור הארץ? הכתבה הזו היא בשבילכם.

נשיונל ג'יאוגרפיק זה לא רק ערוץ טלוויזיה. המותג, המזוהה יותר מכל עם הטבע, מפעיל באמצעות National geogrfic expedition, מותג שייט המשלחות, הפלגות למקומות פראיים ובתוליים ברחבי העולם. נכון להיום, מוצעים 92 מסלולים שונים סובב עולם באמצעות צי האניות של נשיונל ג'יאוגרפיק אקסבדישן.

מדובר בהפלגות שיוצאות בליווי חוקרי טבע, צלמים ותיקים, ביולוגים ימיים ועוד שהופכים את הקרוז למעשיר ומרחיב אופקים בתחומים אלה ונוספים.

אניות ה-expedition הן קטנות ובוטיקיות של בין 28-150 נוסעים ולפיכך, מסוגלות לנווט את דרכן במקורות מים צרים ובנמלים קטנים שכלי השייט הגדולים לא יכולים להגיע אליהם. כמו כן, הן מצוידות בקיאקים, ציוד צלילה, מצלמות תת-ימיות וכל מה שצריך בכדי לצפות ולגלות מקומות פראיים מקרוב.

"Expedition Cruise זה יותר מסתם חופשה. זה מסע מעשיר שמשלב הרפתקה, מדע וגילוי. עבור אלו המחפשים חוויה מעבר לשגרה, זוהי הזדמנות נדירה לחקור את פלאי העולם בדרך עמוקה ומשמעותית", אומר אייל כהן, מנהל מחלקת השייט בחברת אופיר טורס המשווקת קרוזים אלה.

כמה זה עולה? הקליקו כאן לכתבה המלאה עם המחירים ב-PassportCruise - אתר הקרוזים החדש מקבוצת פספורט.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרוזים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: