אא

לראשונה Warner Bros בשמים: מטוסי ה-Looney Tunes ו-DC Super Hero של Etihad יטיסו את הנוסעים

Warner Bros. World מביאה את חווית הפארק למטוס המותג הראשון שלה וטרקלין מיוחד לילדים בשדה״ת באבו דאבי. Etihad: "שיתוף הפעולה מסמן את השותפות הראשונה מסוגה באזור, המציעה חוויה שאין שני לה"

צילום: Etihad Airways צילום: Etihad Airways

לראשונה: מטוס ממותג Warner Bros World על מטוס של Etihad Airways.

Warner Bros. World™ Yas Island פארק השעשועים המקורה הכריז על הרחבה פורצת דרך לשותפות שלו עם חברת התעופה הלאומית של אבו דאבי - Etihad Airways, המסמנת אבן דרך חדשה בהיסטוריה של פארק השעשועים המתוייר.

״שיתוף הפעולה הייחודי הזה יביא את ההתרגשות של Warner Bros. World לשמיים עם השקת המטוס הראשון בעולם הממותג Warner Bros. World, שיביא את חווית קדם פארק השעשועים של האורחים לגבהים חדשים״, מציינים מטעם Etihad.

המטוס הראשון ממותג Warner Bros World נחשף אתמול (חמישי) באירוע השקה מרהיב שהתקיים ב-Warner Bros World.

אירוע החשיפה שעמד בסימן של יצירתיות וחדשנות, הציג את השותפות הייחודית והכין את הבמה למסע יוצא דופן של שתי החברות המצטיינות.

השותפות בין Warner Bros. World ו-Etihad Airways מייצגת את שיתוף הפעולה הגדול ביותר לפארק השעשועים עד כה.

כחלק מהיוזמה החדשה, מטוס של Etihad Airways - בואינג 787-10 דרימליינר - עוטר באופן יצירתי עם דמויות איקוניות של האחים וורנר.

מצד אחד, האורחים יקבלו את פני התעלולים השובבים של דמויות אייקוניות של אנימציה קלאסית כמו לוני טונס וטום וג'רי, בעוד שהצד השני מציג את הישגיהם ההרואיים של DC Super Heroes האהובים.

כל האורחים הצעירים עד גיל 10, שטסים בטיסות הארוכות יותר של Etihad Airways יקבלו חבילות חדשות של Warner Bros. World Kids Packs שיתפרסמו ברחבי הרשת בקיץ הקרוב.

החבילות הללו נועדו לבדר את הנוסעים הצעירים בפעילויות המעוררות אותם לצייר את גיבורי העל האהובים עליהם ולעסוק במגוון משימות מהנות לאורך הטיסה, מה שמבטיח שכל רגע יהיה עמוס בהרפתקאות. תינוקות יקבלו שמיכה רכה בנושא DC Super Hero, בעוד שהצעירים יקבלו דברים כגון תיק גב ממותג, שכמיית Super Hero, בקבוק מים וערכת פעילות.

בנוסף האחים וורנר וורלד אבו דאבי יציג לראשונה את טרקלין הילדים הייעודי והמותגי הבלעדי שלו בטרקלין Etihad Airways בנמל התעופה הבינלאומי זאיד באבו דאבי. טרקלין זה יסיע את המטיילים אל היקום של Warner Bros. World™ אבו דאבי, המציע חוויה מיוחדת במינה המביאה את הפארק לשדה התעופה, והופכת כל מסע כמו ביקור בפארק השעשועים עצמו.

מוחמד עבדאללה אל זאבי, מנכ"ל הקבוצה של מירל, אמר: "אנו שמחים בהחלט לשתף פעולה עם Etihad Airways כדי להביא את המטוס הראשון אי פעם ממותג Warner Bros. World למעריצים. שיתוף הפעולה הזה לא רק מרחיב את חווית הלקוח, אלא גם מרחיב את הריגוש של Warner Bros. World™ אל מעבר לכותלי הפארק שלנו, ויוצר חופשה מעולה עם זיכרונות בלתי נשכחים לאורך זמן לנוסעים בכל הגילאים."

בנוסף לכך, אנטונואלדו נבס, מנכ"ל Etihad Airways, אמר: "בהתבסס על המוניטין החזק שבנינו כחברת תעופה ידידותית למשפחה, אנו נרגשים לקחת את השותפות שלנו עם האחים וורנר לשלב הבא. מטוסי ה-Looney Tunes ו-DC Super Hero שלנו ייקחו את המותגים שלנו ליעדים ברחבי העולם המקדמים את אחת מהאטרקציות הרבות של אבו דאבי. אנו מצפים לקבל בברכה יותר ויותר מבקרים בהשראתם לבקר בביתנו, אבו דאבי, ובמיוחד לשמח את אורחי ה-VIP הקטנים שלנו בזמן שהם מטיילים איתנו".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: איתיחאד איירווייזאתיחאד איירווייסetihad airways

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: