אא

"Majestic Japan": אוהבים דגים? חברת השייט שמזמינה לקרוז בן 53 ימים עם שף הדגים עטור הפרסים

מהנמל לצלחת: חברת השייט המפעילה תכנית דגים טריים במסגרתה כ-60 נמלים מספקים לה כ-80 סוגי דגים טריים בפחות מ-48 שעות, מציעה קרוז עם שף עטור פרסים

Chef Morimoto. צילום: Holland America Line Chef Morimoto. צילום: Holland America Line

חברת השייט הולנד אמריקה ליין (Holland America Line) הודיעה כי "שגריר הדגים הטריים" שלה, השף מסהארו מורימוטו (Masaharu Morimoto), הידוע גם כשף הברזל, יצטרף לאורחים שיפליגו בהפלגה ליפן שתצא תחת הטייטל "Majestic Japan".

מדובר בהפלגה ארוכה בת 53 יום שתבקר, בין היתר, בעיר הולדתו של השף -הירושימה, יפן. ההפלגה יוצאת וחוזרת לסיאטל בתאריכים 1 בספטמבר - 24 באוקטובר, 2024.

מחברת השייט נמסר כי תאפשר לחפצים במסלול קצר יותר להצטרף לחלק מההפלגה בזמן שהשף מורימוטו נמצא על סיפון האנייה, כדלקמן:
· 51 ימים (הפלגה מלאה), מוונקובר קנדה לסיאטל, 3 בספטמבר - 24 באוקטובר, 2024.
· 34 ימים (קטע), מיוקוהמה טוקיו לסיאטל, 21 בספטמבר - 24 באוקטובר, 2024.
- החברה מציעה גם גם קטע של 19 ימים לפני ביקור השף, מסיאטל ליוקוהמה, מ-1 ועד 21 בספטמבר.

"האורחים ייהנו מחוויות קולינריות מיוחדות ואינטראקטיביות עם השף מורימוטו בזמן שהוא על סיפון. האורחים יכירו את השף בסביבה אינטימית", נמסר מהחברה.

עוד נמסר כי גולת הכותרת של ההפלגה כאמור בזמן שהשף מורימוטו על הסיפון היא: 3 ארוחות פופ-אפ 'Morimoto By Sea' במסעדת Pinnacle Grill, שם לאורחים תהיה גישה מקרוב אל השף בזמן שהם סועדים. מדובר בארוחת ערב מרובת מנות עם מנות ייחודיות שנוצרו על ידי השף בכבודו ובעצמו במסגרת תוכנית הדגים הטריים העולמית של הולנד אמריקה ליין. בחברה מפרטים כי במסגרת ה-Global Fresh Fish Program, הולנד אמריקה ליין מעסיקה רשת עולמית של 60 נמלים המספקים לה כ-80 סוגי דגים טריים - מהנמל לצלחת בפחות מ-48 שעות - בכל המסעדות שעל הסיפון.

"השייט של השף מורימוטו איתנו זו חוויה שהאורחים שלנו לא ישכחו לעולם. ללמוד ממומחה כל כך ידוע ולשמוע על הרקע שלו בזמן ביקור במולדתו היא דרך מושלמת להביא עוד מיפן לסיפון", אמר מייקל סטנדבאך (Michael Stendebach), סגן נשיא חטיבת המזון והמשקאות של הולנד אמריקה ליין. "לאורך השייט של Majestic Japan, האורחים שלנו גם יזכו לטעום כמה דגים מקומיים מדהימים שאנו מציגים בתפריטים שלנו כחלק מתוכנית הדגים הטריים העולמית שלנו. המנות הן דרך נפלאה להציג את היעדים עבור האורחים שלנו”.

"אני נרגש להפליג עם הולנד אמריקה ליין ששמה דגש כה עמוק על מדינת הולדתי יפן, המרכיבים המקומיים הייחודיים שלה ולבקר בעיר הולדתי", אמר השף מורימוטו. "להיות מסוגל לחלוק את התשוקה שלי לדגים טריים בזמן ביקור במקום שיש לו כל כך הרבה משמעות עבורי, יהיה בלתי נשכח לא רק לאורחי הספינה אלא גם לי באופן אישי".

וכמה תשלמו על הקרוז? הקליקו כאן לכתבה המלאה עם המחירים ב-PassportCruise - אתר הקרוזים החדש מקבוצת פספורט.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרוזים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: