אא

״ממש כמו בטיסה״: אייר פראנס במיזם קולינרי ייחודי למשחקים האולימפים ב'ארמון טוקיו' בפריז

המסעדה הממוקמת בסמוך למתקני אירועים אולימפיים, תגיש חוויית קולינריה ייחודית "ממש כמו בטיסה" במשך כל המשחקים ולצידה גם תערוכה מיוחדת של חברת התעופה. התפריט נוצר על ידי השף הצרפתי Arnaud Lallement, בעל 3 כוכבי מישלן

צילום: אייר פראנס צילום: אייר פראנס

״ממש כמו בטיסה״.

החל מהיום, 27 ביולי 2024, אייר פראנס תפעיל מסעדת ייחודית ב'ארמון טוקיו' בפריז, הממוקמת בסמוך למתקנים המארחים אירועים אולימפיים.

המסעדה והתערוכה הצמודה של אייר פראנס יפעלו מה-27 ביולי 2024 עד ה-11 באוגוסט 2024, משך כל המשחקים האולימפיים.

במסעדה מקום ל-80 אורחים, ואייר פראנס תציג חווית קולינריה ייחודית "ממש כמו בטיסה", ותגיש לאורחים ארוחות קולינריות כמו אלו המוגשות במחלקת העסקים בטיסות ארוכות הטווח של החברה.

תפריט המסעדה נוצר על ידי השף הצרפתי Arnaud Lallement, בעל 3 כוכבי מישלן, וכולל בשר, עוף, דגים ואפשרות צמחונית. אייר פראנס מציינת כי התפריט של אוגוסט יהיה שונה מזה של יולי.

הקינוחים יכללו יצירות קולינריות של Nina Métayer, שנבחרה לאחרונה ל"שף הקונדיטור הטוב בעולם לשנת 2024" בדירוג 50 המסעדות הטובות בעולם.

מבחר יינות, שמפניה ומבחר רחב של משקאות אלכוהוליים וקלים יהיו זמינים גם כן. כל ארוחה בסגנון צרפתי תכלול מנת פתיחה, מנה ראשונה, מנה עיקרית, גבינה וקינוח. הוא יוגש בכלי השולחן שנוצרו במיוחד עבור אייר פראנס על ידי המעצב Jean-Marie Massaud, בסגנון המשלב את מגש הארוחות העסקיות של חברת התעופה.

בנוסף לכך, לצד המסעדה יהיה אזור תצוגה, בו יכולים האורחים לצפות ולהתנסות במחלקת העסקים החדשה ביותר של אייר פראנס. האורחים יכולים גם להגיע לביקור וירטואלי בתא הטייס של מטוס איירבוס A350, המטוס המוביל את צי המטוסים ארוכי הטווח של חברת התעופה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אייר פראנספריז

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: