אא

"מחבקים את אחינו ואחיותינו": מגדלי הפיקוח בנתב"ג הוארו בצבעי הדגל הדרוזי - ולא רק הם

לצד שני מגדלי הפיקוח בנמל התעופה, גם עיריית תל אביב וגשר המיתרים בירושלים הוארו בצבעי דגל העדה הדרוזית, לאות הזדהות עם טבח הילדים במג'דל שמס: "הלב שלנו עם משפחות הנרצחים חפי הפשע"

מגדלי הפיקוח בנתב"ג מוארים בצבעי הדגל הדרוזי (צילום: מבצעים נתב"ג) מגדלי הפיקוח בנתב"ג מוארים בצבעי הדגל הדרוזי (צילום: מבצעים נתב"ג)

שורה של מחוות לעדה הדרוזית, בעקבות טבח הילדים במג'דל שמס בשבת. בנמל התעופה בן גוריון הוארו שני מגדלי הפיקוח בצבעי דגל העדה הדרוזית.

בהודעת רשות שדות התעופה נכתב כי "הדירקטוריון , הנהלות רש"ת ונתב"ג והעובדים מחבקים את אחינו הדרוזים ומשתתפים מעומק הלב בצער המשפחות על הטבח הנורא והאסון שפקד את תושבי מג'דל שמס, העדה הדרוזית ומדינת ישראל כולה. כאות הזדהות עם תושבי מג'דל שמס והעדה הדרוזית, החל מאמש ובמהלך הימים הקרובים, מגדל הפיקוח בנתב״ג ומגדל 'רמון' של מחלקת מבצעים נתב"ג יוארו מדי ערב בצבעי הדגל של העדה הדרוזית".

צילום: מבצעים נתבצילום: מבצעים נתב

בנוסף למגדלי הפיקוח בנתב"ג, גם בניין עיריית תל אביב-יפו הואר בצבעי דגל העדה הדרוזית. בחשבונות הרשתות החברתיות של העירייה נכתב: "הלב שלנו עם משפחות הנרצחים חפי הפשע, עם תושבי מג'דל שמס ועם כל אחינו ואחיותינו, בנות ובני העדה הדרוזית".

צילום: באדיבות עיריית תל אביב-יפוצילום: באדיבות עיריית תל אביב-יפו

בהודעה רשמית של עיריית ירושלים נאמר: "עיריית ירושלים שולחת את תנחומיה לעדה הדרוזית בישראל ולאות הזדהות עמוקה, האירה הערב את גשר המיתרים בבירת ישראל בדגל העדה. תושבי ירושלים והמדינה מרכינים ראש לזכר הנרצחים במג'דל שאמס.

ראש העיר, משה לאון: "ירושלים מחבקת את תושבי מג'דל שמס והעדה הדרוזית. אין די במילים כדי לתאר את הכאב העמוק על האסון הנורא שפקד את מג'דל שמס. תושבי ירושלים משתתפים בצערה של העדה הדרוזית, מצדיעים לכם על שותפות הדרך וההקרבה ועומדים לצידכם בכל שנדרש".

צילום: ארנון בוסאניצילום: ארנון בוסאני

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: נתב"געיריית תל אביברשות שדות התעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: