אא

נמל סכיפהול וחברת KLM: שירות הסעות לצוותי האוויר בנהיגה עצמית

בתום הניסוי, הצפוי להסתיים בסוף החודש, האוטובוסים החשמליים האוטונומיים ישמשו את צוותי חברת התעופה לנוע באופן קבוע בין הטרמינל למטוסים

צילום: נמל סכיפהול ו-KLM צילום: נמל סכיפהול ו-KLM

נמל התעופה אמסטרדם סכיפהול (AMS), יחד עם שירותי KLM Cityhopper ו-KLM Ground, הכריזו בסוף השבוע האחרון על תחילת השלב השני של בדיקת שירות ההסעות ברכב החשמלי לנהיגה עצמית.

הניסוי, שיימשך עד סוף החודש, נועד להעריך כיצד פועלות המכוניות האוטונומיות בסביבת נמל תעופה צפופה ועמוסה.

"אנחנו סקרנים לגבי התובנות שנשיג, במיוחד בגלל שדייקנות ובטיחות הן חיוניות", אמר יאן זקוולד, ראש תחום חדשנות בנמל סכיפהול. "אנחנו גם סקרנים איך חברי צוות חברת התעופה חווים נסיעה בנהיגה עצמית. זה יעזור לנו לבנות אמון בטכנולוגיה ואולי יקל על שילוב עתידי של כלי רכב אחרים בנהיגה עצמית".

השלב השני של הניסוי כולל בדיקת אוטובוסים חשמליים לנהיגה עצמית במסלול קבוע. אוטובוסים לנהיגה עצמית אלו מסוגלים להעביר בבטחה אנשי צוות של KLM Cityhopper מהמטוס לטרמינל מספר פעמים ביום.

האוטובוסים האוטונומיים החדשים מצוידים בחיישנים, מצלמות מיוחדות, GPS וטכנולוגיית תצוגה של 360 מעלות, המאפשרת לזהות עצמים במרחק של עד 30 מטרים.

נמל סכיפהול בדק לראשונה את האוטובוסים האוטונומיים מניו זילנד בניסוי במרץ 2024. בשלב הראשוני של הניסוי הטכנולוגיה של האוטובוסים הותאמה לתשתית של נמל התעופה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: נמל סכיפהולKLM

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: