אא

קבוצת טאטא מבעלי אייר אינדיה חוגגת 120: בתחנה הישראלית בנתב״ג התקבצו לציין את האירוע ההיסטורי

ֿתאגיד הענק ההודי חגג יום הולדת השבוע ולרגל האירוע ההיסטורי התקבצו מנהלי החברה ההודית בישראל ובכירים של חברת אופן סקיי, נציגת חברת אייר אינדיה בישראל שרשמה אף היא נקודת ציון היסטורית משלה

אייר אינדיה. צילום: Shutterstock אייר אינדיה. צילום: Shutterstock

קבוצת טאטא (TATA GROUP) אחד מתאגידי הענק הגדולים בהודו המחזיק בין היתר גם בבעלות של חברת התעופה אייר אינדיה (Air India) מאז סוף שנת 2021, ציינה השבוע אירוע היסטורי במיוחד - יום הולדת 120.

בתחנה הישראלית של אייר אנדיה בנתב״ג החליטו לציין את המאורע החשוב של 120 שנה להווסדה של קבוצת טאטא וכל זאת בנוכחות מנהלים בכירים של חברת ״אופן סקיי״ המייצגת את חברת אייר אינדיה בישראל.

הגיעו לחלוק כבוד: עובדי החברה בנתב״ג, אנשי צוות של חברת אירו הנדלינג חברת השינוע של אייר אנדיה ונציגות של בכירים מחברת אופן סקיי נציגת החברה הודית בישראל.

במהלך האירוע, נאמה בפני הנוכחים מנהלת האופרציה של אייר אינדיה בישראל, Seema Bulsara וסיפרה לנוכחים על קבוצת טאטא הנחשב לתאגיד הגדול בהודו, המחזיק בין היתר במלונות טאג׳.
אגב, חברת אופן סקיי המייצגת את חברת אייר אינדיה בישראל כבר 4 עשורים רושמת אף היא השבוע נקודת ציון היסטורית משלה - יום הולדת 42 כמו גם המנכ״ל והבעלים אפרים פורטיס, שחגג אף הוא יום הולדת.

צילום: אופן סקייצילום: אופן סקיי
צילום: אופן סקייצילום: אופן סקיי

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אופן סקייאייר אינדיה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: