אא

חליתם בקורונה באמצע החופשה? כל הדרכים להתמודד ולחזור הביתה בשלום!

חופשה בחו״ל היא זמן להירגע, ליהנות ולחקור מקומות חדשים, אך לפעמים דברים לא מתנהלים כמתוכנן. חליתם בקורונה באמצע החופשה? אל דאגה, ישנם פתרונות רבים שיעזרו לכם להתמודד עם המצב ולחזור הביתה בשלום // תוכן פרסומי

צילום: PEXELS צילום: PEXELS

ביטוח נסיעות לחו״ל הוא כלי חשוב שיכול לספק לכם את התמיכה הנדרשת בזמן חירום כזה, ובמאמר הבא נסקור את הדרכים להתמודד עם מצב של הידבקות בקורונה בזמן טיול ואת החשיבות של ביטוח הנסיעות בעת התקלות במצב הזה.

מה לעשות אם חליתם בקורונה במהלך החופשה?

פניה לרופא מקומי

כאשר אתם חשים בתסמינים של קורונה במהלך החופשה, הדבר הראשון שמומלץ שתעשו הוא לפנות לרופא מקומי. במקומות רבים בעולם ישנם רופאים דוברי אנגלית או סוכנויות שיכולות לסייע במציאת רופא מתאים. אם יש לכם ביטוח נסיעות לחו״ל, בדקו עם חברת הביטוח אם יש להם רשימת רופאים מומלצים באזור שלכם. חברות ביטוח רבות מציעות שירות לקוחות 24/7 ויכולות לסייע לכם במציאת הטיפול המתאים במהירות.

בידוד עצמי

במקרה שאובחנתם כחולים בקורונה, חשוב ומומלץ שתיכנסו לבידוד עצמי מיד. הקפידו להישאר בחדרכם ולהימנע ממגע עם אחרים. בידוד עצמי הוא הכרחי למניעת התפשטות הנגיף ולהגנה על הבריאות של הסובבים אתכם. במדינות שונות יש תקנות שונות בנוגע לחובת בידוד לחולי קורונה - מומלץ לבדוק מראש מה הן התקנות ביעד שאליו אתם נוסעים.

שמירה על תקשורת עם קרובים

גם ובעיקר בזמן הבידוד העצמי שלכם במלון - מומלץ שתשמרו על קשר רציף עם הקרובים שלכם בארץ - ואל תתביישו ליידע אותם על מצבכם. כך תוכלו לקבל תמיכה נפשית ומעשית גם מרחוק. אם אתם נוסעים עם בן זוג או משפחה, שיתוף המידע איתם יעזור להם להיות מוכנים ולעזור לכם במידת הצורך. עם זאת, אם בני זוגכם או הפרטנרים שלכם לטיול נמצאים בקבוצת סיכון לקורונה - כדאי לבודד את עצמכם מהם פיזית, אף אם זה כרוך בלינה נפרדת במלון.

שימוש בשירותי ביטוח נסיעות לחו״ל

כפי שציינו, חברות ביטוח רבות מציעות שירותי עזרה ותמיכה 24/7 במקרה של חולי בקורונה זה כולל סיוע במציאת רופאים ובתי חולים, ייעוץ רפואי, עזרה בהזמנת בדיקות קורונה ועוד. בנוסף מרבית חברות הביטוח מציעות כיום הרחבה ספציפית לפוליסה המיועדת למקרים של קורונה (ועליה נרחיב בחלק הבא של המאמר) - ואם רכשתם כזו, זוהי סיבה טובה נוספת לפנות אל הביטוח שלכם וליידע אותם במחלתכם.

איך ביטוח נסיעות לחו״ל יכול לעזור לכם במקרה של קורונה?

אם כאמור רכשתם ביטוח נסיעות הכולל גם כיסוי בפני קורונה - זה הזמן שלכם ליידע את חברת הביטוח, ולבדוק שהיא אכן מכסה את כל ההוצאות הכרוכות במחלה. שמרו עם הנציגים על תקשורת פתוחה עם חברת הביטוח וקבלו מהם הנחיות מדויקות לגבי הצעדים שיש לנקוט. הרחבת הקורונה אמורה לסייע לכם בכמה רובדים:

1. כיסוי הוצאות רפואיות - ביטוח נסיעות כולל כיסוי להוצאות רפואיות הקשורות לקורונה. זה יכול לכלול כיסוי לבדיקות קורונה, ביקורים אצל רופא, אשפוז, תרופות והטסה רפואית במקרה הצורך. חשוב לוודא שהפוליסה שלכם כוללת כיסוי לקורונה לפני היציאה לדרך. כיסוי זה יכול לחסוך לכם כסף רב ולהפחית את הלחץ במקרה של מחלה.

2. כיסוי לביטול או קיצור טיול - ביטוח נסיעות לחו״ל עם הרחבת קורונה כולל לרוב כיסוי לביטול או קיצור טיול במקרה של חולי מאומת בנגיף. אם נדרשתם לבטל או לקצר את הטיול שלכם בגלל המחלה, הביטוח יכול לכסות את ההוצאות הכרוכות בכך, כולל כרטיסי טיסה, הזמנות לינה והוצאות נוספות ששולמו מראש. כך תוכלו לקבל החזר כספי ולהימנע מהפסדים כספיים מיותרים.

3. כיסוי הוצאות נוספות - ביטוח נסיעות שכולל הגנה מלאה מפני תרחישי קורונה שונים אמור לכלול גם כיסוי להוצאות נוספות שנגרמות בעקבות המחלה: כמו הוצאות על עוד ימי לינה במלון, ביטול אירועים שהייתם צריכים להיות בהם וכדומה.

ניהול החופשה בצל המחלה

ללא קשר לעניין הביטוחי, אם חליתם בקורונה במהלך החופשה - חשוב גם שתתאימו את התוכניות שלכם למציאות החדשה. ייתכן שתצטרכו לוותר על חלק מהפעילויות המתוכננות, ולפחות בחלק מהימים להתמקד במנוחה מוחלטת, בבידוד עצמי והישארות בחדר המלון שלכם. גם אם נותרו לכם ימים בחופשה לאחר שהחלק הקשה של המחלה יחלוף, כדאי שתתמקדו בהם בפעילויות רגועות יותר שיעודדו החלמה מלאה. זכרו שהבריאות היא החשובה ביותר, וכי החופשה שלכם עדיין יכולה להיות מהנה ומרגיעה גם אם לא תצליחו לבצע את כל התוכניות המקוריות.

בהמשך החופשה, חשוב לשמור על היגיינה ותחזוקת הבריאות. זה כולל שטיפת ידיים תכופה, שימוש במסכות, שמירה על מרחק חברתי ותזונה מאוזנת. אם אתם חשים בחזרתם של בתסמינים כלשהם, אל תהססו לפנות לרופא או לבית מרקחת לקבלת ייעוץ וטיפול.

חופשה היא זמן להתנתק ולהירגע, אבל חשוב להיות מוכנים לשינויים בלתי צפויים. היכולת להתאים את עצמכם למצב החדש היא המפתח להצלחת החופשה שלכם. שמרו על גמישות בתוכניות שלכם והיו מוכנים לוותר על חלק מהפעילויות אם זה מה שנדרש לשמירה על בריאותכם.

עם קורונה לא לוקחים סיכון - משווים פוליסות ב-Bestie ומוצאים את הרחבת הקורונה הכי משתלמת!

חליתם בקורונה באמצע החופשה? זהו מצב מאתגר שדורש מכם לשנות תוכניות - אבל עם ביטוח נסיעות לחו״ל, לפחות ההוצאות שיגרמו לכם בעקבות כך להיות מכוסות. אך מה שחשוב בעניין הזה הוא למצוא את הביטוח הנכון והמשתלם ביותר עבורכם, שכולל גם הרחבת קורונה וגם הרחבות נוספות שתואמות את אופי החופשה שלכם. איך מוצאים אחד מדויק שכזה? בקלות, באמצעות השוואת ביטוחי נסיעות עם מנוע ההשוואות של Bestie - אתר השוואת הביטוחים המוביל במדינה. כאן תוכלו למצוא את הפוליסה המתאימה ביותר לצרכים שלכם וליהנות משקט נפשי במהלך הטיול שלכם. כל מה שצריך זה להיכנס לאתר, להזין את יעד הנסיעה שלכם, תאריכי הנסיעה והפרטים האישיים שלכם - ובכמה לחיצות אתם תקבלו מבחר הצעות ביטוח ממגוון חברות ביטוח מובילות בישראל.

בחנו את הפוליסות השונות ש-Bestie מציג לכם לא רק מבחינת מחיריהן, אלא גם מבחינת הכיסויים שהרחבת הקורונה של הפוליסה מציעה לכם - וודאו שהם יכולים להתאים למצב שבו תחלו במחלה. ודאו שהפוליסה שאתם בוחרים לבסוף מבטחת אתכם בצורה הטובה ביותר, כך שתוכלו להתמודד עם כל מצב בלתי צפוי ולהמשיך ליהנות מהחופשה שלכם בצורה בטוחה ומוגנת.

תוכן פרסומי

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תוכן פרסומי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: