אא

יונדאי סונטה ההיברידית המעודכנת בישראל - כמה היא עולה?

רכב המנהלים ההיברידי של יונדאי זוכה לעיצוב חדש, מערכות בטיחות אקטיביות מעודכנות, צריכה דלק טובה ואיבזור רב. מה כולל העדכון?

יונדאי סונטה המעודכנת. צילום: יצרן יונדאי סונטה המעודכנת. צילום: יצרן

יונדאי סונטה ההיברידית החדשה הגיעה לישראל.

הסונטה ההיברידית מגיעה עם מנוע בנזין GDi בנפח 2.0 ליטר, המשודך לתיבת הילוכים פלנטרית לה 6 הילוכים. לאלו מצטרף למנוע חשמלי קטן שמאפשר את ההנעה ההיברידית, וכל המערכת הזו מאפשרת הספק משולב של 192 כ"ס. בגזרה ההיברידית, לסונטה יש צריכת דלק משולבת של 5 ליטר ל-100 ק"מ.

יונדאי סונטה 2024. צילום: יצרןיונדאי סונטה 2024. צילום: יצרן

העיצוב של הסונטה החדשה הוא אגרסיבי ודומיננטי יותר, בהתאם לקו העיצובי העדכני של מותג יונדאי. היא משווקת בשתי רמות איבזור: Luxury ו-Limited.

יונדאי סונטה 2024. צילום: יצרןיונדאי סונטה 2024. צילום: יצרן

ברמת הגימור Luxury איבזור הדגם כולל מסך פנורמי מפוצל שכולל עם לוח שעונים דיגיטלי ומסך מולטימדיה (שניהם בגודל 12.3 אינץ'), עם פונקציות Apple CarPlay ו-Android Auto, דיבורית Bluetooth ושליטה קולית. בנוסף, לרכב יש פונקציית כניסה והתנעה ללא מפתח, בקרת אקלים מפוצלת, פתחי מיזוג לספסל האחורי, סאנרוף נפתח, חימום הגה וחימום למושבים הקדמיים, ריפודי עור, כיוונון מושב נהג חשמלי, תמיכה לגב התחתון במושב הנהג, וילונות בחלונות הדלתות האחוריות, טעינה אלחוטית לנייד, ועוד.

יונדאי סונטה מבפנים. צילום: יצרןיונדאי סונטה מבפנים. צילום: יצרן

רמת האיבזור Limited מוסיפה תצוגה עילית (בהקרנה בגודל 10 אינץ' על גבי השמשה הקדמית), זיכרונות למושב הנהג, איוורור לשני המושבים הקדמיים, וחיישני חנייה קדמיים מקוריים (בנוסף לאחוריים).

מושבי הרכב כוללים חימום, ובגרסה הבכירה גם איוורור. צילום: יצרןמושבי הרכב כוללים חימום, ובגרסה הבכירה גם איוורור. צילום: יצרן

הרכב מאובזר כסטנדרט במערכות בטיחות אקטיביות ופסיביות רבות, ביניהן 9 כריות אוויר, מצלמת רוורס, מערכת אקטיבית למניעת סטייה מנתיב, התרעת ערנות נהג, מערכת אקטיבית למניעת התנגשות בעת מעבר נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת אקטיבית למניעת תאונות בנסיעה לאחור, התראה נגד שכחת ילדים, ועוד.

יונדאי סונטה 2024. צילום: יצרןיונדאי סונטה 2024. צילום: יצרן

גרסת ה-Limited כוללת בנוסף לכל אלו גם מערך מצלמות היקפיות, תצוגת "שטח מת" בלוח המכוונים, חנייה אוטונומית, ומערכת אקטיבית למניעת התנגשות בעת כניסה ויציאה מחנייה.

תצוגת שטח מת בלוח המכוונים. צילום: יצרןתצוגת שטח מת בלוח המכוונים. צילום: יצרן

מחיר יונדאי סונטה ההיברידית 2024 ברמת הגימור Luxury מתחיל מ-213,900 ש"ח, כאשר גרסת ה-Limited מתחילה מ-229,900 ש"ח.

למבחני רכב וחדשות נוספות מהארץ והעולם:
מדור הרכב של פספורטניוז

יונדאי סונטה 2024. צילום: יצרןיונדאי סונטה 2024. צילום: יצרן

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: רכברכבים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: