אא

מועצת המנהלים של בואינג מינתה את קלי אורטברג לנשיא ומנכ"ל

אורטברג, בעל ניסיון עשיר בתעשיית התעופה והחלל, ייכנס לתפקיד ב-8 באוגוסט, והוא מחליף את דייב קלהון, ששימש כנשיא ומנכ"ל בואינג מאז ינואר 2020

צילום: בואינג צילום: בואינג

בואינג הודיעה היום כי מועצת המנהלים שלה בחרה ברוברט "קלי" אורטברג לנשיא והמנכ"ל החדש של החברה, החל מה-8 באוגוסט, 2024.

אורטברג יכהן גם במועצת המנהלים של בואינג.

אורטברג יחליף את דייב קלהון, שהודיע ​​מוקדם יותר השנה על כוונתו לפרוש מהחברה, לאחר ששימש כנשיא ומנכ"ל מאז ינואר 2020, וכחבר במועצת המנהלים של בואינג מאז 2009.

"הדירקטוריון ביצע תהליך חיפוש יסודי ונרחב במהלך החודשים האחרונים כדי לבחור את המנכ"ל הבא של בואינג ולקלי יש את הכישורים והניסיון הנכונים להוביל את בואינג בפרק הבא שלה", אמר סטיבן מולנקופף, יו"ר הדירקטוריון. "קלי הוא מנהיג מנוסה שזוכה לכבוד עמוק בתעשיית התעופה והחלל, עם מוניטין שנצברו היטב בבניית צוותים חזקים ובניהול חברות הנדסה וייצור מורכבות. אנו מצפים לעבוד איתו כשהוא מוביל את בואינג במהלך התקופה השלכתית הזו בתקופתה. היסטוריה ארוכה".

"הדירקטוריון גם רוצה להודות לדייב קלהון על המנהיגות החזקה שלו בבואינג, תחילה כיו"ר ולאחר מכן כמנכ"ל, כשנכנס כדי לנווט את החברה דרך האתגרים של השנים האחרונות", הוסיף מולנקופף.

"אני מאוד גאה וצנוע להצטרף לחברה האייקונית הזו", אמר אורטברג. "לבואינג יש היסטוריה אדירה ועשירה כמובילה וחלוצה בתעשייה שלנו, ואני מחויב לעבוד יחד עם יותר מ-170,000 העובדים המסורים של החברה כדי להמשיך את המסורת הזו, עם הבטיחות והאיכות בחזית. יש הרבה עבודה לעשות, ואני מצפה להתחיל".

אורטברג, 64, מביא לתפקיד למעלה מ-35 שנות מנהיגות בנושאי תעופה וחלל. הוא החל את הקריירה שלו ב-1983 כמהנדס בטקסס אינסטרומנטס, ולאחר מכן הצטרף לרוקוול קולינס ב-1987 כמנהל תוכנית ומילא תפקידי מנהיגות חשובים יותר ויותר בחברה לפני שהפך לנשיא ומנכ"ל שלה ב-2013. לאחר 5 שנים שהוביל את רוקוול קולינס, הוא ניהל את האינטגרציה של החברה עם United Technologies ו-RTX עד פרישתו מ-RTX ב-2021. הוא מילא מספר תפקידי מנהיגות חשובים בתעשייה, כולל במועצת המנהלים של RTX. בנוסף, הוא מכהן במועצת המנהלים של Aptiv PLC, חברת טכנולוגיה עולמית ומובילה בתעשייה בארכיטקטורת מערכות רכב. הוא לשעבר יו"ר מועצת הנגידים של איגוד התעשייה האווירית (AIA).

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בואינג

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: