אא

בשל המצב: טיסת לופטהנזה לת"א חזרה למינכן; אוסטריאן הונחתה בסופיה וחזרה לוינה

המצב הביטחוני מביא לבוקר ביטולים: טיסת לופטהנזה שהמריאה ממינכן לת"א (ה') וביצעה עצירת ביניים בלרנקה, שבה על עקבותיה למינכן. טיסת אוסטריאן הונחתה בסופיה וחזרה לוינה. "בטיחות הנוסעים והצוות בראש סדר העדיפויות שלנו"

קבוצת לופטהנזה צילום: לופטהנזה קבוצת לופטהנזה צילום: לופטהנזה

באמצע הטיסה לישראל - החברות חזרו על עקבותיהן. בשל המצב הביטחוני טיסת לופטהנזה שהיתה בדרכה לת"א שבה על עקבותיה, טיסת אוסטריאן איירליינס שבה על עקבותיה, הונחתה בסופיה אחרי שכבר כמעט הגיעה לאזור קפריסין ובהמשך חזרה לוינה.

טיסת לופטהנזה LH680 המריאה הלילה (בין רביעי לחמישי) ממינכן ללרנקה, בדרכה לת"א אחרי שאמש פרסמנו כי טיסות הלילה של החברה ממינכן ומפרנקפורט לת"א יבצעו עצירת ביניים בלרנקה.

הלילה (בין רביעי לחמישי) ולאחר הנחיתה בלרנקה, החליטה החברה שלא להמשיך לת"א ולהחזיר את המטוס למינכן. נוסעים סיפרו לפספורטניוז כי לאחר הנחיתה בלרנקה נאמר להם כי אין אישור מהרשויות להמריא לישראל ולאחר מכן עדכנו כי החברה החליטה לחזור לווינה.

במקביל, טיסה OS859 של אוסטריאן איירליינס, שהמריאה מוינה וכבר עשתה את דרכה לישראל, הגיעה לאזור קפריסין אז שבה על עקבותיה והונחתה בסופיה שבבולגריה. בהמשך המריאה הטיסה בחזרה לוינה.

כזכור, בשל ההתפתחויות האחרונות באזור, הושעו טיסות כל חברות קבוצת לופטהנזה לביירות עד 5 באוגוסט.

מלופטהנזה נמסר כי: "טיסת לופטהנזה LH682 ממינכן לתל אביב, המופעלת כיום דרך לרנקה, תחזור למינכן לאחר נחיתה בלרנקה הבוקר כאמצעי זהירות עקב פעילות צבאית. טיסת ההמשך מלרנקה לת"א וכן טיסת החזרה LH 683 מת"א למינכן תבוטלנה. לכל הנוסעים יוזמנו טיסות חלופיות. אנו מצטערים על אי הנוחות, בטיחות הנוסעים והצוות שלנו נותרה בראש סדר העדיפויות שלנו".

מאוסטריאן איירליינס טרם נמסרה תגובה והיא תובא לכשתתקבל.

נזכיר כי חברת Fly Dubai הודיעה כי תבטל את טיסות הלילה שלה ליומיים הקרובים; טיסות דלתא אייר ליינס ויונייטד איירליינס מניו יורק בוטלו: דלתא ביטלה ליומיים הקרובים לעת עתה ויונייטד איירליינס עד ה-6 באוגוסט. כמו כן, אייר בלטיק מעדכנת את שעות טיסותיה מריגה ותפעילן בשעות היום ולא כמתוכנן בשעות הלילה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קבוצת לופטהנזהלופטהנזהאוסטריאן איירליינסSWISSeurowingsבריסל איירליינס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: