אא

הכינו את הארנק: יונייטד איירליינס מאפשרת טיסות חלופיות - אל ומ/ אתונה או דובאי. את ההמשך תממנו בעצמכם

אם נתקעתם בארה"ב עם טיסה מבוטלת של יונייטד ואתם צריכים לחזור לישראל, החברה תממן לכם טיסה לאתונה או לדובאי. על המקטע בין אתונה או דובאי לישראל תצטרכו לשלם בעצמכם

מטוס יונייטד בנתב"ג (צילום: פספורטניוז) מטוס יונייטד בנתב"ג (צילום: פספורטניוז)

אם אתם מחזיקים בכרטיס טיסה עם יונייטד איירליינס (United Airlines), שביטלה את הטיסות לישראל עד הודעה חדשה, יש לנו חדשות חשובות ומעצבנות עבורכם.

החברה תספק לכם, אם תרצו, טיסה חלופית מניו יורק לאתונה או לדובאי, אך אתם תאלצו לממן את ההמשך.

חברת התעופה האמריקאית שביטלה את הטיסות מארה"ב לארץ בעקבות המצב הביטחוני באזור, מאפשרת כאמור לטוס לדובאי או לאתונה, או לקבל החזר כספי על הכרטיסים. אבל כאמור אם תצטרכו לחזור לישראל - מקטע הטיסה בין דובאי לתל אביב או בין אתונה לתל אביב יהיה על חשבונכם.

סוכני הנסיעות והנוסעים כועסים על התנהלות חברת התעופה, שמאפשרת גם מהלך הפוך לנוסעים: להגיע לדובאי או לאתונה על חשבונם ומשם לטוס לארצות הברית עם טיסות החברה. יצוין כי אפשרות נוספת שהחברה מציעה ללקוחות היא טיסה חלופית כאשר הקווים מישראל ישובו לפעול.

הנוסעים ציפו שהחברה האמריקאית תממן את ההפרש, וכאמור סוכני נסיעות מקבלים בשעות האחרונות תלונות מלקוחות על כך.

החברה שלחה עדכון לסוכני הנסיעות בו כתבה כי "בטווח של 7 ימים מתאריך הטיסה המקורי ניתן להזמין טיסת יונייטד חליפית ולהתחיל / לסיים את מסלול הטיסה באתונה או בדובאי. קטע הטיסה בין ת"א לאתונה או דובאי - על חשבון הנוסע בכרטיס נפרד".

נזכיר כי החברה עצרה את טיסותיה לזמן בלתי מוגבל בעקבות ההתדרדרות הביטחונית במזרח התיכון. במקביל, דלתא השעתה את טיסותיה לישראל עד 2.8.24. באשר לאתונה - ארקיע הודיעה היום על תגבור הקו לנוסעים שיצטרכו לחזור מאתונה לישראל, או יבקשו לטוס לאתונה על מנת להמשיך את טיסותיהם ליעדים שונים בעולם.

תגובת יונייטד תובא כאשר תתקבל.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: יונייטד איירליינסunited

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: