אא

בוטלה הטיסה לחו"ל? מצאנו לכם מקום מטריף עם נוף נהדר, שלווה והכי חשוב, בראנץ ענק ועשיר

עם כל הכבוד לאיומים של נסראללה ולביטולי הטיסות, מצאנו מסעדה מדהימה באמצע ההר עם בקתות עץ ובראנץ מדהים. ושיקפצו האיראנים

הארוחות של לואיזה. אסף קרלה הארוחות של לואיזה. אסף קרלה

העולם מתחרפן, איומי טילים ומלחמה בכל מקום ועכשיו גם מלא חברות מקפיאות את הטיסות שלהן לישראל, מה שאומר שהנה הלכה החופשה.
נא להרגע.
עם כל הכבוד לנסראללה, יש לנו עדיין מדינה נהדרת עם שפע מקומות שווים.
מצאנו לכם מקום מטריף עם נוף נהדר, שלווה והכי חשוב, בראנץ ענק ועשיר.

פנקייקים ומימוזה על פסגת ההר

בהרי יהודה, בתוך ישוב שמרגיש קצת כאילו עצר בזמן, מסתתר לו מלון לוגוס-יד השמונה. יש בו שבילים מרוצפים בעצי זית שמובילים אל בקתות עץ פיני עם מרפסת שצופה לנוף מקסים של ירושלים וההרים מסביב, מיטות נוחות בטירוף, יקבים קסומים והדבר החשוב ביותר- המרכז הקולינרי לואיזה.

גבינות ונוף. לואיזהגבינות ונוף. לואיזה

לואיזה של השף נדב מלין, היא מרכז קולינרי מדהים שעובד רק עם יצרנים מקומיים ומעודד שימוש מלא בכל חומר הגלם עם אפס בזבוז ויש לו ארוחות מדהימות.
אבל תקשיבו לי ותקשיבו לי טוב, יש שם בעיני את אחד הבראנצ'ים הכי טובים שתמצאו בארץ!
דמיינו את עצמכם קמים אחרי שינה שלווה, מסביבכם רק שקט והרים והמשימה היחידה שלכם היא להתפנק על בראנץ.
עכשיו דמיינו חלל רחב ובמרכזו שולחן ענקי מלא מלא מלא בקערות גדושות בסלטים משתנים לפי התוצרת של משק חביביאן, מגשי הגבינות והיוגורט מגיעים ממחלבות בארי, העברי, ואדי עתיר וברקנית, גושי חמאה צהובה ואפילו חמאה מותססת, לבאנה ויוגורט שנעשים במסעדה עצמה, מגשים עמוסים בדגים מעושנים וכבושים מדגה מקומית.

חלל מלא באוכל משובח. אוסנת גואטהחלל מלא באוכל משובח. אוסנת גואטה

שיר הלל לפחמימות. אסף קרלהשיר הלל לפחמימות. אסף קרלה

עכשיו בואו נדבר תכל'ס- מה קורה בגזרת הפחמימות והמתוקים?
וואי כמה שחיתות! במחלקת המאפים תמצאו קרואסונים, קישים ומתוקים מדהימים מהקונדיטוריה של לואיזה, קרואסונים ממולאים בקרמים שונים, עוגות שלמות כגון גבינה ותותים או פאי דבש ומאפים טריים מהטאבון כגון פיצות, פוקאצ'ות ומאפים מלוחים ממולאים וכמובן לחמי מחמצת ענקיים שדורשים איזו לטיפה של חמאה.
חכו זה לא נגמר! יש פינה שלמה של יוגורט ביתי עם גרנולה תוצרת בית, דבש מנטף וסילאן מחצבה, משקאות מותססים, ממרחים וריבות תוצרת המטבח וכמובן שפע של פירות טריים.
ואם חשבתם שזה נגמר אז טעיתם כי מהמטבח יוצאות חביתות ריחניות מלאות בתוספות טריות, פיצות גדושות בגבינות וערימות של פנקייקים כמו שתמיד דמיינתם.
הבראנץ של לואיזה הוא שיר הלל לבראנצ'ים וחווית אוכל מהטובות שחוויתי וכזו שמתענגים עליה כמה שעות. המחיר הוא 125 שקלים ושווה כל שקל.

אסף קרלהאסף קרלה

משתה של אוכל ויין אל מול השקיעה

אל תרוצו להזמין טיסה, חכו, החופש שלכם לא נגמר פה.
מדי יום רביעי אחרון של החודש מתקיים בלואיזה, משתה עמוס באוכל ויין סביב שולחן אבירים ענק, במהלכו השף נדב מלין משתף פעולה עם יצרן מקומי, חקלאי או שף לארוחה מרתקת של שעות שכולה סביב התוצרת של אותו יצרן / חקלאי, ארוחה שמתחילה בביסים טעימים וממשיכה לעוד 7-8 מנות שכולן על טהרת המקומי. בין לבין תשתו יינות מהיקבים בסביבה ואפילו בקינוח שלכם תקבלו מתוק מקומי, אם גידולי וניל או רוברב שמגדלים בארץ ועד לימונים מהפרדס. זו ארוחה של כמה שעות עם אנשים שלא הכרתם שיהפכו לחברים. חוויה מדהימה שאסור לכם לפספס.
המשתה הבא יהיה בסוף אוגוסט בשיתוף מבשלת האטצ׳ ב- 28-9.8, יחד עם בשר מבקר מקומי, תמיד עם תו האיכות של חי בריא (מרעה גולן ומקנה דקל)

תראו איזה נוף שלוו. לוגוס יד השמונהתראו איזה נוף שלוו. לוגוס יד השמונה

אחרי הבראנץ, תוכלו לצאת לסיור קולינרי במרחב הכפרי בהרי יהודה או עמק האלה שיכלול ביקור אצל מיטב היצרנים באזור, בהובלת עדי מוטיל, שפית המתמחה בבישול טבעי. יצרני גבינות מנטף, המתססה הצמודה למלון שמתמחה בסיידרים ועוד.

כמה כל התענוג הזה עולה?
2040 שח לזוג כולל המשתה בן ה- 8 מנות ויין חופשי, כולל לינה בבקתת עץ, כולל הבראנץ הענק וכולל הסיור והטעימות. אז מי צריך לטוס???

השילוב הייחודי הזה של שלוות ההרים, אוכל מעולה והנאה ממה שלארץ הזו יש להציע מגלה לנו שעם כל האיומים בחוץ- יש פה ארץ נהדרת. אז צאו לבלות בה.
הבראנץ מוגש חמישי 8:00-12:00 ושישי 8:00-14:00
כנסו לאתר לעוד פרטים והזמנות להזמנת מקום, חייגו 02-5942000

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: פספורט קולינרי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: