אא

אייר סרביה מציינת שיא: הטיסה 548,009 נוסעים בחודש יולי

חברת התעופה הלאומית של סרביה מרחיבה בהתמדה את רשת הקווים שלה ובמחצית הראשונה של השנה הטיסה קרוב ל-2.5 מיליון נוסעים

צילום: SHUTTERSTOCK צילום: SHUTTERSTOCK

אייר סרביה השיגה ציון דרך משמעותי ביולי 2024, כשהיא הטיסה 548,009 נוסעים - עלייה של 7.2% בהשוואה לחודש המקביל אשתקד. חברת התעופה הלאומית של סרביה ביצעה בסך הכל 5,203 טיסות - עלייה של 6.8% בטיסות הסדירות מיולי 2023.

"בהתחשב בעובדה שעד יוני בשנה שעברה הרחבנו את הרשת שלנו עם יותר מ-20 יעדים חדשים, יולי 2023 היה חודש שיא עד כה מבחינת מספר הנוסעים והטיסות שהופעלו... בשבעת החודשים הראשונים של 2024 הטסנו 2,427,811 נוסעים בטיסות סדירות ובטיסות צ'רטר, וזוהי עלייה של 9.26% משנה לשנה", אמר בוסקו רופיץ', מנכ"ל מסחר ואסטרטגיה באייר סרביה.

הוא הוסיף כי "תנועת הצ'רטר ראתה מספר נמוך מעט יותר של נוסעים וטיסות בהשוואה לחודש המקביל אשתקד, בעיקר בשל עניין מופחת של נוסעים ביעדי צ'רטר מסוימים, שנגרמו כתוצאה מאירועים גיאופוליטיים עכשוויים, כמו גם מהיצע היעדים הרחב יותר שלנו".

בחודש שעבר היעדים הפופולריים ביותר של אייר סרביה במערב אירופה כללו את ולנסיה, מלאגה ופלמה דה מיורקה. באזור הים התיכון - טיסות ללרנקה, הרקליון, איסטנבול, איזמיר, קורפו ורודוס היו בראש הרשימה. בנוסף, ביולי נרשמה עלייה משמעותית בביקוש לטיסות לטיאנג'ין, סין, המשקפת את טווח הטיסה המתרחב של חברת התעופה.

נזכיר כי אייר סרביה, המיוצגת ע"י אופן סקיי בישראל, לא חידשה את טיסותיה לישראל מאז פרוץ המלחמה באוקטובר.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אייר סרביה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: