אא

"דרך האהבה" המפורסמת של איטליה נפתחה מחדש לאחר יותר מ-12 שנים

המסלול האייקוני והרומנטי Via dell’Amore משקיף אל הים בין Riomaggiore ו-Manarola באזור "צ'ינקווה טרה" המרהיב, אתר מורשת תרבות עולמית של אונסק"ו

העיירה ריומג'ורה. צילום: Alessio Maffeis - Unsplash העיירה ריומג'ורה. צילום: Alessio Maffeis - Unsplash

אחד ממסלולי הטיול האייקוניים והרומנטיים ביותר בעולם - Via dell’Amore באיטליה ("דרך האהבה") נפתח מחדש בשבוע שעבר לאחר שיפוץ ממושך והשקעה כוללת של יותר מ-24 מיליון אירו, עפ"י הודעת משרד התיירות של איטליה.

המסלול הפנורמי באורך 900 מטר המשקיף אל הים ממוקם בין העיירות Riomaggiore ו-Manarola באזור "צ'ינקווה טרה" המפורסם, שהוכרז כאתר מורשת תרבות עולמית על ידי אונסק"ו ב-1997.

הנתיב היה סגור מאז ספטמבר 2012 לאחר מפולת, שגרמה לפציעה של ארבעה תיירים אוסטרלים.

הפתיחה המחודשת של השביל הייתה מורכבת למדי בגלל מיקומו לצד הצוק. עבודות השיפוץ החלו ב-14 בינואר 2022 והסתיימו ב-19 ביולי 2024. חברות מתמחות עבדו באתר, תוך שימוש במסוקים להובלת חומרים והתקנת רשת נירוסטה וברגים עמוקים. מטפסי סלעים העבירו את הציוד על הקירות כשהם תלויים בחבלים וכבלי פלדה לעוגנים מיוחדים.

הנתיב הייחודי ינוהל על ידי עיריית ריומאג'ורה כמוזיאון פתוח. עד ה-8 באוגוסט הנתיב יהיה פתוח אך ורק לתושבי "צ'ינקווה טרה". החל מה-9 באוגוסט הנתיב יהיה נגיש גם לתיירים. המבקרים יצטרכו להזמין מראש סיור בנתיב באתר www.viadellamore.info ולשלם עמלה של 10 אירו, ומדריכים מקומיים יהיו נוכחים במהלך הביקורים.

הגישה תהיה מוגבלת למקסימום של 400 אנשים בשעה, מחולקים לקבוצות של 100 אנשים כל 15 דקות. תיירים ייכנסו מריומאג'ורה לכיוון מנרולה במסלול חד-כיווני.

"זהו מקור לגאווה גדולה עבורנו להיות מסוגלים להחזיר את ויה דל'אמורה במלוא יופיו, ייחודו ובבטיחות מלאה, לתושבים ולתיירים מכל העולם", אמר ג'קומו ג'אמפדרון, הנציב לעבודת הבטיחות, האחראי על שיקום הנתיב.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: איטליה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: