אא

אזרחים צרפתים נקראים לעזוב את איראן וכן להימנע מנסיעה לשם

אחרי ארה״ב, בריטניה וקנדה גם בצרפת חוששים מפעולות תגמול של הקהילה המוסלמית כנגד יהודים על חיסולו של הנייה, וננקטים אמצעי אבטחה ייחודים על מקומות יהודיים ברחבי המדינה

איראן.  צילום: shutterstock איראן. צילום: shutterstock

משרד החוץ הצרפתי קרא לאזרחי צרפת לעזוב באופן מיידי את איראן, כולל גם בעלי אזרחות כפולה, וכן להימנע מנסיעה למדינה לכל מטרה.

לפי משרד החוץ הצרפתי, אזהרת המסע האחרונה באה בשל הסיכון המוגבר להסלמה צבאית באזור. איראן התחייבה להגיב על הריגתו של מנהיג חמאס, איסמעיל הנייה, כאשר חמינאי טען כי ישראל תעמוד בפני "עונש חמור".

כמו כן, עפ"י ההתרעה הצרפתית, גורמים רשמיים בארצות הברית צופים מתקפה צפויה על ישראל על ידי טהראן, שעלולה להיות מעורבת גם בחיזבאללה.

ההתרעה של משרד החוץ הצרפתי המליצה עוד ליחידים לשמור על "ערנות מוגברת" במהלך שהותם באיראן, "להימנע מכל הפגנות", ולבדוק לעתים קרובות עדכונים באתר האינטרנט של השגרירות הצרפתית.

נזכיר כי גם ארה״ב, קנדה ובריטניה קראו לאזרחיהן לעזוב מיידית את לבנון.

בצרפת חיה האוכלוסייה היהודית השלישית בגודלה בעולם, אחרי ישראל וארצות הברית, ועפ"י ההתרעה הצרפתית, בצרפת חיה הקהילה המוסלמית הגדולה באירופה. לפיכך צרפת יישמה אמצעי אבטחה נוספים במקומות יהודיים ברחבי המדינה עקב חששות לגבי התקפות תגמול פוטנציאליות בעקבות חיסולו של הנייה, ושר הפנים הצרפתי, ג'רלד דרמנין, מדגיש את הסיכון למעשים כאלה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: צרפתאיראן

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: