אא

את מסעדת השף התל אביבית שמסתתרת בתוך בר הקוקטיילים אתם חייבים לנסות לפחות פעם אחת

בחלל של אחד מברי הקוקטיילים היותר שואו בת״א- האימפריאל נפתחה מסעדה יפנית מה שמבטיח לכם (ולי) הרבה אלכוהול ואוכל כדי לשכוח את המצב. במקום להלחץ מהמצב יצאנו לגלות מסעדת שף שמסתתרת בתוך בר קוקטיילים. היה שווה את זה

פותחים שולחן ושוכחים מהטילים. חיים יוסף פותחים שולחן ושוכחים מהטילים. חיים יוסף

עד כמה אפשר להתיישב עם תיק חירום ליד דלת המקלט השכונתי ולהמתין אני שואלת?
שמישהו יחליט אם יש או אין טילים כי לנו כבר נשבר לחכות שמשהו יקרה.
ולכן אני מצהירה בזו שאני לא ממתינה יותר ויוצאת לאכול משהו! כי רק מלראות את כל קופסאות השימורי טונה והחומוס לצד כמויות המים המינרלים מעורר בי אימה לא פחות מטיל איראני.

הסכיתו והקשיבו מה גיליתי.

גיליתי שהשף עינב אזגורי, הידוע במנות המושחתות שלו, פתח שיפודיה ים תיכונית-יפנית מגניבה בחלל של אחד מברי הקוקטיילים היותר שואו בתל אביב- האימפריאל. מה שמבטיח לכם (ולי) הרבה אלכוהול ואוכל כדי לשכוח את המצב.
לא פחות חשוב, הלוקיישן של המסעדה מוחבא ומעלים, גם אם לשעתיים שיכורות, את כל מה שקורה בחוץ' ואלוהים יודע כמה אנחנו צריכים את זה כרגע.

שיפוד לבבות עוף טחינה צאטני בצל וחמאה רותחת - lp חיים יוסףשיפוד לבבות עוף טחינה צאטני בצל וחמאה רותחת - lp חיים יוסף

השיפודים אמנם נראים כמו יקיטורי יפניים מבחינת הקיצוב אבל מבחינת הטעמים הם לגמרי מרגישים שיפודיית התקווה, משהו מקומי, לא משנה שיש שם תמנון או פדרון, הטעמים שאזגורי מביא משלבים שמן זית, עגבניות טריות ויוגורט ונותנים תחושה של בית.
תתחילו עם המגש חריפים כי הוא שוס אמיתי והלחם ליד מנחם כל כך,המגש כולל סחוג על לאבנה, צ׳אטני כוסברה, קימצ׳י מנגו בוסר, פלפלים חריפים מאוד בשמן זית וצ׳יצ׳רון עוף פריך, אפשר להזמין את כל המגש ואפשר גם רק צלחות בודדות, משם קחו לכם צלחת של סשימי דג ים, עם פפאיה מוחמצת בצל ירוק וסויה (68₪), שיפוד תמנון ועגבניות על רוטב יוגורט, נענע וחמאה רותחת (62₪), שיפוד פלפל פדרון, שמקבל מקומיות מטריפה בצורה של פטה מגוררת מעל עם זעתר טרי, צ׳ילי ושומשום (42₪), שיפוד חלומי מתוק מלוח יעיף לכם את הפה כשהוא מגיע צלוי ולוהט עם דבש מותסס, שום לימון וזעתר (44₪), ערימה של במיה מטוגנת ברוטב שום לימון תשלח אתכם לשווקים של ספרד (39₪), תשמרו מקום גם לשיפוד סוכריות בשר שייטל, בשר טחון ושומן טלה (68₪), או שיפוד נקניקיות טלה שמגיע עם פרי ויוצר ביס מפתיע ממש של מתיקות ושומניות (44₪) ויש עוד לא מעט מנות שמשתנות ללא הרף.
בגזרת המתוקים אי אפשר בלי שיפוד מרשמלו, עם קרמל שוקולד מלוח וקרמבל בוטנים (32₪), ומנה מסקרנת של קרפ סוזט, ממולא בגבינת חלומי ופיסטוקים (54₪) שחלק אהבו וחלק לא הסתדרו איתה. אני אישית מתה על קרפ סוזט בכל דרך.

שיפוד דג ים שיפקה גלייז לימון פרסי ועשבים lp צילום חיים יוסףשיפוד דג ים שיפקה גלייז לימון פרסי ועשבים lp צילום חיים יוסף

ומה? לא תיקחו איזה משהו להרטיב את הגרון? ברור שכן, אנחנו פה להטביע את יגוננו באלכוהול ומזון כי מיודע מה יהיה מחר.
האימפיראל ידוע בקוקטיילים המדהימים שלו מהקלאסיים ועד המיוחדים, לכן אל תוותרו על קוקטייל כי הם באמת אומנים במקום, יש שם קוניאק מושרה בטבק, וכמה שזה נשמע מוזר זה מעולה ומתקתק, יש פה נגרוני מופלא וגימלט עם טרגון שעובד מדהים עם אוכל מתובל, פאלומה מקסיקנית רעננה שתקפיץ את האנרגיות, בלאדי מרי כהילכתו ועוד שפע של דרינקים ממש ממש טובים.

מרטיני ושיפוד חלומי. אוסנת גואטהמרטיני ושיפוד חלומי. אוסנת גואטה

מה עם המחיר? הקוקטיילים של האימפריאל אף פעם לא היו זולים ודווקא פה הם יותר זולים מהרגיל וגם ממחיר השוק בכללי, והצלחות לא מתומחרות גבוה אז תלוי במידת הרעב שלכם. יש למקום שעות שמחות עם הנחה משמעותית על הדרינקים, מה שמקליל את הנזק.
אני מתה על המקום, אולי בגלל שהוא מוסתר ומנתק אותי מהמולת היום, אולי בגלל התפריט המלא משחקי אוכל ואולי כי אני פשוט אוהבת לשתות.

כך או כך לדעתי אתם צריכים לנסות אותו לפחות פעם אחת כי אזגורי נותן את הנשמה שלו פה והמנות טעימות בהתאם.

הירקון 66, תל אביב ימים שני -שבת- 18:00-1:00

ראשון סגור הפי האוור כל יום 18:00-20:00
טלפון להזמנות 073-264-9464

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: פספורט קולינרי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: