אא

ונציה ״נלחמת״ בתיירות היתר: תגביל קבוצות תיירים ל-25 אנשים בלבד

כמו כן, חל איסור על שימוש ברמקולים ומגפונים, והכללים החדשים נוספים למס התיירות, שאומנם הכניס סכומים משמעותיים לעירייה, אך זוכה לביקורות, כיוון שלא הוריד את מספר התיירים בעיר ואף גרם לעליית מחירי השכירות בעיר

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

החל מהחודש, אוגוסט 2024, ונציה הטילה מגבלה על קבוצות תיירים, המאפשרת עד 25 אנשים, בניסיון נוסף להילחם בתיירות המונית.

כל קבוצות התיירים צריכות מעתה לכלול עד 25 אנשים, כשילדים עד גיל שנתיים לא נכללים. הכלל אינו חל גם על סטודנטים או על טיולים חינוכיים.

בעיריית ונציה הצהירו גם שכדי להגן על שלוות התושבים ולהבטיח תנועה חופשית, מדריכי תיירים לא יורשו יותר להשתמש ברמקולים ומגפונים. במקרים של אי ציות יוטלו על המפרים קנסות בטווח שבין 25 אירו ל-500 אירו. התקנות מתייחסות למרכז העיר ולאיים מוראנו, בוראנו וטורצ'לו.

התקנות החדשות היו אמורות להיות מיושמות ב-1 ביוני, אך הרשויות נאלצו לדחות אותן ל-1 באוגוסט עקב הזמנות קודמות של מדריכי טיולים. הצעד האחרון הוא צעד נוסף של המאבק בצפיפות בוונציה לאחר הטלת מס הכניסה החדש לתיירים בוונציה.

במקביל, הקמפיין היקר של מס הכניסה זכה לביקורת מצד האופוזיציה הממשלתית, שטענה כי לוונציה הגיעה כמות שיא של תיירים למרות החיוב במס כניסה.

גם תושבי העיר ביקרו את ההשקעה היקרה בקמפיין, התלוננו על מחירי שכירות גבוהים, וקראו להגביל השכרות לטווח קצר "כדי להבטיח שסטודנטים, אנשי מקצוע צעירים ותושבים יוכלו לגשת לדיור בר השגה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ונציה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: