אא

הכח הנשי: מינויים חדשים במלון היוקרה וולדורף אסטוריה ירושלים

מיכל זינו מונתה למנהלת הספא במלון, הדר אלפסי מונתה למנהלת מזון ומשקאות. מנכ"ל המלון, אבנר און: "שמחים לצרף שתי מנהלות חדשות לסגל ההנהלה"

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

מלון וולדורף אסטוריה ירושלים, המציין עשור לפתיחתו, הודיע היום (שני, 5.8) על שני מינויים חדשים - מיכל זינו מונתה למנהלת הספא Guerlain Spa והדר אלפסי מונתה למנהלת מזון ומשקאות. השתיים עבדו לפני כמה שנים במלון וחזרו אליו.

מיכל זינו (47), שירתה כקצינת כושר בצה״ל, המשיכה את דרכה במגוון חדרי כושר בירושלים ובתל אביב בתפקידי הדרכה וניהול, משם התפתחה ונחשפה גם לתחום הספא וניהלה את מתחם הספא של ממילא ומצודת דוד.

מיכל זינו, מנהלת הספא בוולדורף אסטוריה ירושלים. צילום: יח"צמיכל זינו, מנהלת הספא בוולדורף אסטוריה ירושלים. צילום: יח"צ

מיכל הצטרפה לצוות ההקמה של וולדורף אסטוריה לפני כעשור והכינה את פתיחת הספא, עקב איחור בפתיחת הספא ניהלה מיכל את בניין המגורים יחד עם פרויקטים נוספים במלון. לאחר 4 שנים עברה לארה״ב , עם חזרתה לארץ לאחר 4 שנים, גויסה שוב למלון.

הדר אלפסי (32), שמונתה למנהלת מזון ומשקאות החדשה, היא בעלת רקע נרחב בתחום האירוח היוקרתי, החלה דרכה כסגנית מנהלת המסעדה במלון וולדורף אסטוריה, משם עברה למלון קמפינסקי, ועבדה בחברת ירזין-סלע ולאחר 3 שנים חזרה למלון וולדורף אסטוריה.

להדר תואר MBA מהאוניברסיטה העברית בירושלים ויש לה רקורד מוכח בהובלת צוותים, ניהול קשרי לקוחות וחשיבה אסטרטגית.

הדר אלפסי, מנהלת מזון ומשקאות בוולדורף אסטוריה ירושלים. צילום: יח"צהדר אלפסי, מנהלת מזון ומשקאות בוולדורף אסטוריה ירושלים. צילום: יח"צ

אבנר און, מנכ"ל מלון וולדורף אסטוריה: "המינויים הן של מיכל זינו שהיתה בצוות ההקמה של המלון והן של הדר אלפסי שחזרה אלינו אחרי שהייתה 3 שנים בתל אביב, הינם סגירת מעגל עבורנו. מיכל הגשימה את הייעוד שאליו גויסה מלכתחילה ואני שמח על מינויה כמנהלת הספא ובטוח שתתרום רבות למלון ותצעיד את הספא קדימה גם בעשור הקרוב. הדר חזרה אלינו אחרי שהתנסתה במלונות ובתחומים אחרים ואני בטוח שהניסיון הרב שלה בתחום האירוח היוקרתי יתרום רבות למלון לשמור על האיכות והשירות המצוינים שלנו. בשמי ובשם רשת הילטון, אנו מאחלים למיכל והדר הצלחה רבה ושמחים לצרף שתי מנהלות חדשות לסגל ההנהלה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: וולדורף אסטוריה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: