אא

הטיסה בוטלה ונתקעתם בארץ? קבלו 6 המלצות לאוגוסט בירושלים

הבריזה הירושלמית (רוב הזמן) מאפשרת חופשה באוויר טוב ובאווירה קצת יותר רגועה. וכשהצפון והדרום הם אזורי מלחמה לצערנו, מדובר באופציה לא רעה בכלל. אז מה עושים הקיץ בירושלים? קבלו את ההמלצות והחידושים בבירה

מוזיאון מגדל דוד מוזיאון מגדל דוד

לצד ישראלים רבים שנתקעו בחו"ל ולא מצליחים לחזור לארץ, רבים מאיתנו גם נשארו בארץ עם טיסות שבוטלו ליעדים שונים - בשיא עונת התיירות. אז אם כבר נשארים בארץ, למה לא לקפוץ לחופשה מקומית בירושלים? הנה כמה המלצות שיסדרו לכם את החופשה בבירה.

מופע הלייזרים

גם לילות הקיץ הירושלמיים נעימים מאוד ותוכלו לראות בהם את "היי לייט JLM" - מופע הלייזר בשמי הבירה. המופע משלב מוזיקה ולייזר צבעוני, וניתן לצפות בו מטיילת ארמון הנציב.

המופע מתקיים בימים שלישי, חמישי ושבת בשעות 20:00, 21:00, 22:00 ואורכו כ-20 דקות.

צילום: הרשות לפיתוח ירושליםצילום: הרשות לפיתוח ירושלים

אוטובוס התיירים החדש

כמו ברצלונה, לונדון וניו יורק, גם ירושלים חנכה לאחרונה אוטובוס תיירים חדש ונוצץ, בן שתי קומות - ממש כמו בחו"ל. האוטובוס פועל בשני מסלולים ברחבי העיר, והמחיר המלא עומד על 75 שקלים למבוגר ו-30 שקלים לילד. עם זאת, ישנן הנחות רבות, חבילות משפחתיות ועוד דרכים שיוזילו לכם את המחיר.

האוטובוס פועל בשיטת HOP ON-HOP OFF כלומר אפשר לעלות ולרדת בתחנות השונות במהלך היום.

צילום: באדיבות עיריית ירושליםצילום: באדיבות עיריית ירושלים

אירוח ביתי: "נשים וסיפורים בירושלים"

חוויה אותנטית ובלתי אמצעית המספקת הזדמנות לגלות את ירושלים מזווית חדשה ומרעננת, דרך סיפוריהן האישיים של נשים מעוררות השראה, עם הרבה תרבות והיסטוריה חיה בירושלים של זהב.

את הביקור מתאמים ישירות מול המארחות הביתיות. הבתים כשרים אלא אם מצויין אחרת. כל פרטי ההתקשרות באתר.

מטיילים בטיילת

כבר בחודש יוני השנה נפתחה טיילת חדשה בירושלים. הטיילת היא חלק משדרוג רחוב אמיל בוטה המחבר בין מלון המלך דוד, מלון מצודת דוד ומלון המלך שלמה לעיר העתיקה.

כחלק מהפיתוח בוצעו עבודות לשיפור עומסי התנועה באזוק, חודשה תאורת הרחוב ובוצעו עבודות ניקוז וריצוף. בבריזה הירושלמית של אוגוסט, בניגוד לשאר חלקי הארץ, מדובר בטיול נהדר לשעות לפנות הערב.

צילום: עיריית ירושליםצילום: עיריית ירושלים

בנוסף תוכלו לבקר גם בטיילת החומות שנפתחה מחדש לקהל, עם שדרוגים. על הטיילות הוצבו לאחרונה "שומרי החומות" – פסלים בגודל אמיתי של מגיני ירושלים לדורותיהם, ה"חמושים" באפליקציית מציאות רבודה (ללא תשלום נוסף) המעירה לחיים את סיפורם האישי.

טיילת החומות, ירושלים. צילום: יעל הרמןטיילת החומות, ירושלים. צילום: יעל הרמן

שעות הפתיחה הוארכו ובחודש אוגוסט הטיילת פתוחה רצוף בשעות 09:00-21:00 ובימי שישי בשעות 09:00-14:00. הכניסה בתשלום, חלק מהימים ללא תשלום. לפרטים והזמנות באתר Pami.co.il או בטלפון 02-6277550.

INFINITY – מוזיאון האינסוף, החל מ-14.8

מסע אל קצה המציאות, עולם שבו הגבולות מיטשטשים, הזמן נעצר והמרחב מתעוות. תערוכה אימרסיבית שבו מיצבי אור ומוסיקה אינטראקטיביים מטשטשים את הגבולות בין המציאות לעולם הדיגיטלי. הצטרפו למסע מרגש בין שמונה חללים שמזמינה אתכם לשבור את הקונספציות הקיימות ולחקור מציאות חדשה, מסע שבו אור, מוסיקה ותנועה מתמזגים ליצירה מהפנטת.

14.8-31.10. בחופשת לימודים - 9:00-21:00 בימי לימודים 16:00-21:00. ימי שישי 9:00-15:00. מחיר כניסה מלא (לפני מבצעים): 104 שקלים לכרטיס.

צילום: גיא פריבסצילום: גיא פריבס

אירועי קיץ במוזיאון מגדל דוד

במוזיאון מגדל דוד מתקיימות פעילויות חפש את המטמון, סדנאות צילום לילדים של האתרים ההיסטוריים, פעילות משולבת לסבים וסבתות ונכדיהם, מופעי חיזיון אור קוליים מרהיבים על חומות העיר העתיקה בערב, חלום ליל קיץ - חווית קיץ לילית לכל המשפחה ואינדי ילד במופע מיוחד. עוד במקום: סיורי שקיעה על הגגות.

שעות פתיחת המוזיאון:
א' – 12:00 – 20:00
ב' – ה' + שבת – 9:00 – 19:00
ו' – 9:00 – 15:00

לרכישת כרטיסים ופרטים נוספים: אתר מגדל דוד מוזיאון ירושלים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ירושלים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: