אא

לאחר שדרוג מסלולי ההמראה והנחיתה: שדה התעופה בחיפה חוזר לפעילות מלאה

משרד התחבורה והבטיחות בדרכים ורשות שדות התעופה משיקים מחדש את שדה התעופה חיפה, לאחר שיפוץ במסלולי ההמראה והנחיתה שנועד להגביר את בטיחות הטיסה בשדה התעופה בחיפה

צילום: משרד התחבורה צילום: משרד התחבורה

שדה התעופה המשודרג של חיפה יוצא לדרך.

משרד התחבורה והבטיחות בדרכים ורשות שדות התעופה (רש"ת) משיקים מחדש את שדה התעופה חיפה, לאחר שיפוץ ושדרוג של מסלול ההמראות והנחיתות שנועד להגביר את בטיחות הטיסה בשדה התעופה בחיפה.

הפעילות בשדה צפויה להתרחב עם תחילת פעילותה של חברת התעופה הישראלית החדשה ׳אייר חיפה׳, כאשר לפני כשבוע נחת המטוס הראשון של החברה בנמל התעופה.

פרויקט שיפוץ מסלול הטיסה בשדה התעופה חיפה בוצע במטרה לעמוד בדרישות הבטיחות של גופי התעופה הבינלאומיים ולאפשר טיסות לחו"ל וטיסות לאילת. הננמל נסגר למספר שבועות, ובימים אלו חוזר לפעילות מלאה.

העבודות בשדה כללו ריבוד מחדש של מסלול הטיסה, טיפול יסודי בחוזק רצועת המסלול, החלפת גופי תאורה וסימון מחודש של המסלול. המסלול עבר הליך רישוי מחדש ואושר לפעולה על ידי רשות התעופה האזרחית (רת"א).

צילום: משרד התחבורהצילום: משרד התחבורה

שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, מירי רגב: "אנו שמחים לבשר על הפעלתו מחדש של שדה התעופה בחיפה, שיאפשר גם לתושבי חיפה והצפון לטוס למגוון יעדים מבלי שיצטרכו להגיע לנתב"ג. אני מברכת על תחילת פעילותה של חברת התעופה החדשה אשר תתרום להגברת התחרות ולשיפור השירות, ותסייע במאבק להורדת יוקר המחיה."

מנכ"ל משרד התחבורה והבטיחות בדרכים, משה בן זקן: "הצמיחה בהיקף פעילות התעופה של ישראל מצדיקה הפעלת שדה תעופה בינלאומי שישרת את תושבי הצפון ויאפשר להם לטוס ליעדים קרובים בארץ ובחו"ל ללא צורך בנסיעה ארוכה לנתב"ג. אנו מברכים על כניסתה של חברת תעופה חדשה לענף, אשר תעודד תחרות בריאה, הן על איכות השירות והן על מחירי הכרטיסים."

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: שדה התעופה בחיפהנמל התעופה חיפהחיפהמשרד התחבורה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: