אא

חום יוצא דופן ביפן: 123 בני אדם מתו בטוקיו בטמפרטורות השיא של חודש יולי

רשויות הבריאות היפניות מדווחות על חום יוצא דופן במהלך יולי, שגרם לתמותה של קשישים רבים, שלא הפעילו את המזגנים בביתם, ומתריעה על טמפרטורות גבוהות אף יותר באוגוסט

טוקיו. צילום: Shutterstock טוקיו. צילום: Shutterstock

נוכח הטמפרטורות יוצאות הדופן בחודש יולי רשויות הבריאות היפניות וחזאי מזג האוויר המליצו לאנשים להישאר בבית, לצרוך הרבה נוזלים כדי להימנע מהתייבשות ולהשתמש במיזוג אוויר.

לפי דיווח של המשרד הרפואי של טוקיו, רבים מ-123 המתים היו קשישים. רובם המוחלט, מלבד שניים, נמצאו מתים בתוך הבית, ורובם לא השתמשו במזגנים. עפ"י דעה פופוליסטית, אנשים מבוגרים ביפן חושבים שמיזוג אוויר אינו טוב לבריאות ונוטים להימנע משימוש במזגנים.

יותר מ-37,000 בני אדם ברחבי יפן טופלו בבתי חולים בשל הטמפרטורות הגבוהות מה-1 ביולי עד ה-28 ביולי, עפ"י סוכנות הכבאות והטיפול באסונות.

הטמפרטורה הממוצעת ביולי הייתה גבוהה ביותר משתי מעלות מהממוצע ב-30 השנים האחרונות, ואי לכך חודש יולי 2024 היה החם ביותר מאז שהסוכנות המטאורולוגית של יפן החלה לתעד את הטמפרטורה ב-1898.

במשך מספר ימים הטמפרטורה עלתה ל-34 מעלות צלזיוס במרכז טוקיו, אך הסוכנות המטאורולוגית צופה אף לחום גבוה יותר באוגוסט, עם טמפרטורות של 35 מעלות או יותר.

רשויות הבריאות היפניות מוסיפות להתריע מדי יום: "נא לשים לב לתחזיות הטמפרטורה ולנקוט באמצעי זהירות נאותים כדי למנוע מכת חום".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: יפןטוקיו

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: