אא

"באנו למלון עם הראש באדמה ואנו יוצאים ממנו עם הראש מורם"

נציגת קיבוץ ניר עם, חן פרחי כהן, נפרדה בשם הקהילה ממנהלי ואנשי מלון הרודס בתל אביב, שהפך לביתם בעשרת החודשים האחרונים. מנכ"לית המלון, רחלי אמסלם: "תודה שאפשרתם לנו להיות חלק מכם. האופטימיות מנצחת, הבית הוא היכן שהלב נמצא"

חברי קיבוץ ניר עם נפרדים ממלון הרודס תל אביב. צילום: דוברות רשת פתאל חברי קיבוץ ניר עם נפרדים ממלון הרודס תל אביב. צילום: דוברות רשת פתאל

אירוע הפרידה המרגש של חברי קהילת קיבוץ ניר עם שבעשרת החודשים האחרונים התגוררו במלון הרודס בתל אביב, התקיים אמש (שלישי, 6.8) באירוע בו נכחו מנכ"לית המלון, רחלי אמסלם וכל חברי הצוות, חברי הקיבוץ ובנוסף אורחים נוספים ביניהם מנכ"לית רשת מלונות פתאל אביה מגן, מנכ"ל מלונות פתאל אזור תל אביב והרצליה קובי הצואל, ראש עיריית תל אביב רון חולדאי ורבים אחרים.

שטיח אדום נפרס וחברי הצוות התבקשו לעבור דרכו לאירוע כאשר כל חברי הקיבוץ מריעים להם במחיאות כפיים סוערות ומכריזים: "אנו שמחים ומתרגשים לקבל את האנשים שבזכותם קמנו כל בוקר עם חיוך" ומעניקים להם פרח, שי והרבה אהבה".

צילום: דוברות רשת מלונות פתאל

ללא ועדת קבלה ומכל הלב: מנכ"לית המלון הפכה ל"חברת קיבוץ"

נציגת הקיבוץ, חן פרחי כהן, נשאה דברים מרגשים: "304 ימים שהמלון היווה לנו עיר מקלט, באנו עם הראש באדמה ואנו יוצאים ממנו עם הראש מורם. עובדים יקרים, אנו רוצים להודות לכם מכל הלב על כך שמצאנו משפחה, על שתמכתם בנו, עודדתם אותנו והייתם בשבילינו כאן. בחיים לא נשכח אותכם, תמיד תהיו בלב שלנו".

פרחי כהן המשיכה בפנייה נרגשת למנכ"לית המלון רחלי אמסלם: "יש אחת עם תלתלים זהובים, שניצחה על הכול פה במלון וכבר מזמן הפכה להיות חלק מקיבוץ ניר עם או בלי ועדת קבלה. רחלי, היית המלאך השומר שלנו כל החודשים האלה, נרתמת ועזרת בכל כך הרבה דברים, עם הילדים, באירועים ובחגים, חילקת מתנות, היית אוזן קשובה ובכל דבר רצית לעזור מעל ומעבר.

"עברנו יחד שבועות וחודשים ארוכים של מלחמה, של מצב לא שגרתי ותמיד ידעת להיות שם בשבילנו. החלטנו מפנים משורת הדין, להעניק לך רחלי חברות בקיבוץ ניר עם ללא ועדת קבלה, ללא קלפי התקבלת!".

מנכ"לית הרודס, רחלי אמסלם צילום: דוברות מלונות פתאלמנכ"לית הרודס, רחלי אמסלם צילום: דוברות מלונות פתאל

כמו כן העניקו חברי קהילת 'ניר עם' שלט מיוחד המיועד לתלייה בכניסה של המלון ומביע את הערכתם, עליו כתוב: "אורחים נכבדים, המלון בו בחרתם להתארח היה הבית שלנו למשך עשרה חודשים. לאחר אירועי ה-7 באוקטובר 2023 מלון זה קלט את מרבית תושבי קיבוץ ניר עם, מבוגרים וילדים. הנהלת וצוות המלון קיבל אותנו בחיבוק חם ודאגו לכל צרכינו, הם הפכו למשפחה שלנו. תמיד נזכור את המלון שהיה לנו בית. אוהבים ומלאי הערכה, חברי קיבוץ ניר עם".

המנכ"לית רחלי אמסלם הודתה להם בהתרגשות ועם דמעות בעיניים: "תודה על נקודות של אור בתוך מציאות לא מוכרת ומאתגרת, תודה על מסע משותף, על חברות ומשפחה, תודה שהפכתם לחלק מאתנו ואפשרתם לנו להיות חלק מכם. תזכרו תמיד שאופטימיות מנצחת והבית הוא היכן שהלב נמצא".

יצוין כי מדובר באירוע הפרידה, שכן חברי הקהילה יעזבו רק ב-15.8.

חברי קיבוץ ניר עם ומנכ"לית הרודס תל אביב, רחלי אמסלם. צילום: רשת מלונות פתאלחברי קיבוץ ניר עם ומנכ"לית הרודס תל אביב, רחלי אמסלם. צילום: רשת מלונות פתאל

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: הרודס תל אביב

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: