אא

בשל המצב הביטחוני המתמשך: אל על בעדכון חשוב לנוסעים

חברת התעופה מאריכה בשבוע את המדיניות לפיה ניתן לבטל את כרטיס הטיסה ללא דמי ביטול ולקבל שובר למימוש עתידי לטיסות אל על. משבוע שעבר הצליחה החברה להוסיף כ-8,000 מושבים חדשים להשבת ישראלים הביתה

אל על. צילום: שאטרסטוק אל על. צילום: שאטרסטוק

אל על מאריכה את מדיניות הביטולים המקלה לטיסות הממריאות.

כזכור, חברת התעופה הישראלית נרתמה בשבוע שעבר למען נוסעיה ובשל חוסר הוודאות לנוכח האיומים לתקיפת ישראל, הציעה החברה לנוסעים אפשרות לבטל את טיסתם ולדחותה למועד אחר תמורת המרת הכרטיס לשובר עד ה-10 באוגוסט.

כעת, מעדכנת החברה כי תאריך את המדיניות המקלה בשבוע נוסף עד ה-17 באוגוסט. לקוחות אל על שרכשו כרטיס טיסה עד ה-4 באוגוסט (יום א׳) כולל, לטיסה המתוכננת להמריא עד מוצאי שבת, 17 באוגוסט 2024 (כולל), רשאים לבטל את כרטיס הטיסה ללא דמי ביטול ולקבל שובר למימוש עתידי לטיסות אל על.

השוברים ניתנים למימוש עד ל-31 בדצמבר 2025. הנפקת השובר מתאפשרת בכל סוגי הכרטיסים הנמכרים באל על: LITE, CLASSIC ו-FLEX.

ניתן להנפיק שוברים עצמאית בלינק.

אל על גם מוסיפה לתגבר טיסות ליעדים קרובים ביוון ובקפריסין במחיר אחיד של 283$ לטיסה בכיוון אחד מאתונה לת״א ו-228$ לטיסה בכיוון אחד מלרנקה לת״א, זאת על מנת לאפשר לכמה שיותר ישראלים לשוב ארצה.

כמו כן, טיסות תגבור והגדלת מטוסים בטיסות קיימות הגדילו את מספר המושבים מישראל ואליה בכ-8000 מושבים, והחברה מעדכנת כי שהחברה הציעה 132,000 מושבים סה״כ בשבוע אחד.

בחברה מעדכנים כי תוספת טיסות תגבור והגדלת מטוסים בטיסות קיימות במחיר אחיד וקבוע, כמו גם הארכת מדיניות הביטולים המקלה, לטובת כלל הנוסעים הישראלים שנתקעו בחול לאחר שטיסתם בוטלה, התאפשרו הודות למאמצים יוצאי הדופן שנקטה אל על בימים האחרונים בתיאום יו״ר ועדת הכלכלה, משרד הכלכלה ומשרד התחבורה. החברה ממשיכה לפעול בתיאום עם רשויות הביטחון והתעופה ועושה את כל המאמצים לשמור על הגשר האווירי בין ישראל לעולם, גם בימים אלה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אל על

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: