אא

משטרת אוסטריה עצרה שני קיצוניים איסלאמיסטים והופעותיה של טיילור סוויפט בווינה בוטלו

בתחילה המשטרה הודיעה כי בעקבות המעצרים היא הגבירה את האבטחה לשלושת קונצרטים של הזמרת, שאמורים היו להתקיים בימים חמישי, שישי ושבת, אך הערב החליטה לבטל את כל ההופעות של הזמרת

 וינה. צילום: shutterstock וינה. צילום: shutterstock

במסיבת עיתונאים מוקדמת, שקיימה היום משטרת אוסטריה, היא הודיעה כי תגביר את אמצעי האבטחה בשלושת הקונצרטים של טיילור סוויפט בווינה בימים חמישי, שישי ושבת השבוע.

המשטרה נערכה בכוחות ואמצעים מיוחדים, אך בהמשך המשטרה האוסטרית החליטה לבטל את הופעותיה של טיילור סוויפט, וזאת בעקבות מעצרם היום, יום רביעי, של שני חשודים בתכנון התקפות איסלאמיסטיות על אירועים באזור וינה, כולל הקונצרטים של כוכבת העל האמריקאית.

המנהל הכללי לביטחון פנים, פרנץ רוף, אמר כי אזרח אוסטרי בן 19 נעצר הבוקר (ד׳) בטרניץ שבמחוז אוסטריה התחתית, ומעצר שני התרחש בווינה היום אחר הצהריים.

"לפי המצב הנוכחי של החקירה, שני החשודים הפכו לקיצוניים דרך האינטרנט", אמר רוף וציין כי מבצע משטרתי גדול התקיים בטרניץ, שם התגורר בן ה-19, והוסיף כי חומרים כימיים נמצאו במקום.

המשטרה מסרה כי "רמת ההתראה של הטרור" באוסטריה נותרה גבוהה ונבחנת כל הזמן, ובסופו של דבר החליטה המשטרה לבטל סופית את הופעותיה של טיילור סוויפט בווינה.

על פי הודעת מארגני ההופעות התשלום על הכרטיסים יוחזרו אוטומטית ב-10 ימי העסקים הקרובים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אוסטריהוינה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: