אא

בעקבות פניית פספורטניוז: ריינאייר הודיעה כי ביטלה טיסותיה לישראל עד למועד זה

לפחות חמש תכתובות בין פספורטניוז למחלקת התקשורת של ריינאייר נדרשו עד להסכמת החברה להודיע באתר החברה לנוסעים על ביטול הטיסות מישראל ואליה עד ה-23 באוגוסט. כל הפרטים

צילום: יח"צ צילום: יח"צ

ריינאייר ביטלה את טיסותיה לישראל עד 23 באוגוסט. כך נאמר היום (8.8) לפספורטניוז במייל שהגיע ממחלקת התקשורת של החברה אלינו, אחרי אינספור פניות בעניין טיסות שהתבטלו בפועל - והחברה לא הודיעה על כך כמו יתר חברות התעופה שמקפידות לעדכן על שינויים בלוח הטיסות.

מעתה כאמור עודכנו בעקבות פניית המערכת גם הנוסעים באתר החברה:

אתר ריינאייראתר ריינאייר

כזכור, ענקית הלואו קוסט עדכנה עד כה מדי יום ביומו את ביטולי הטיסות וסירבה להתחייב לימים הבאים כשבפועל נוסעים קיבלו ביטולים עד תאריכים מאוחרים יותר. בפניות הראשונות גם נאמר במייל חוזר כי "הטיסות מתבצעות כסדרן".

כעת, מודיעה החברה רשמית לפספורטניוז כי לא תחזור להפעיל טיסות לישראל בשבועיים הקרובים וכלל טיסותיה עד 23 באוגוסט מבוטלות.

ריינאייר מצטרפת לחברות נוספות שהודיעו רק אתמול על הארכת השעיית טיסותיהן, ביניהן אייר אינדיה שהאריכה עד ה-11 באוגוסט (כולל), Aegean Airlines ולופטהנזה שביטלו את טיסותיהן עד ה-13 באוגוסט ו-ITA Airways שהודיעה על הארכת הביטולים עד ל-10 באוגוסט (כולל) ואת טיסת הבוקר של יום למחרת מת״א לרומא (ב-11 באוגוסט).

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ריינאייר

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: