אא

אהבה באוויר: תל אביב מתכוננת לט"ו באב

תחרות צילומי חתונה על גג בניין העירייה, מרתון סרטי אהבה וכלבים, סיור ט"ו באב בשוק הפשפשים ופעילויות ספורט ימי לזוגות. בתל אביב מוכנים לחיזבאללה ולאיראנים, אבל מתכוננים ליום האהבה העברי

אירועי ט"ו באב בתל אביב. צילום: רפאל לניאדו אירועי ט"ו באב בתל אביב. צילום: רפאל לניאדו

על רקע המתיחות הביטחונית כשבארץ ממתינים עדיין לתגובות האלימות מצד חיזבאללה ואיראן, העיר העברית הראשונה, תל אביב-יפו, מתכוננת לקראת ט"ו באב, יום האהבה העברי שייפתח השנה בערב יום ראשון ה-18.8.

עיריית תל אביב אירגנה כמה אירועים רומנטיים לקראת יום האהבה, חלקם פתוחים לציבור הרחב וחלקם מיוחדים עבור תושבי העיר המחזיקים בכרטיס דיגיתל.

ט"ו באב בתל אביב. צילום: שי פרישטייןט"ו באב בתל אביב. צילום: שי פרישטיין

"ט"ו בהב"- ליל א(הב)ה בחוף הצוק

אירוע ט"ו בהב חוזר זו השנה השלישית, במתכונת קצת שונה עם מרתון סרטי אהבה וכלבים: דוג טריפ Dog , חייב לאהוב כלבים Must Love Dogs ונשמה של כלב A Dog’s Purpose. תושבים ותושבות בעלי הכלבים מוזמנים להגיע עם הכלבים, ואולי גם למצוא אהבה. באירוע תוצב עמדת הרשמה של דיגידוג ויחולקו מתנות מיוחדות לכלבים.

15 באוגוסט, 20:00, חוף הצוק, כניסה חופשית.

ט"ו באב – רחצה לילית בבריכת גורדון

מסיבת בריכה עם D.J אלי אברהמי למחזיקי ומחזיקות דיגיתל עם אלכוהול, עמדת צילום ועוד מלא הפתעות באירוע הכי חם של הקיץ.

17 באוגוסט, 19:00, קאנטרי גורדון.

מתחתנים? אולי תזכו בצילומי save the date על גג העירייה

לקראת ט"ו באב, מועדון דיגיתל מקיים תחרות סושיאל בה מחזיקי ומחזיקות דיגיתל מוזמנים לשתף את סיפורי ההיכרות התל-אביביים שלהם, והסיפור המרגש והתל אביב ביותר יזכה בצילומי ""save the date עם צלם מקצועי, שיתקיימו על גג בניין עיריית תל אביב-יפו על הרקע הנוף הכי יפה בעיר.

התחרות מתקיימת בעמודי הפייסבוק והאינסטגרם של דיגיתל בתאריכים 11-8 באוגוסט, כאשר שמות הזוכים יפורסמו ביום האחרון של התחרות. התמונות של הזוג הזוכה יתפרסמו בט"ו באב.

סיור ט"ו ב-LOVE

בואו לחוות את סצנת חיי הלילה של שוק הפשפשים בעיר ללא הפסקה. נבקר באזורים התוססים של המתחם ונכיר מקרוב את ברי היין המשובחים, אווירת הישיבה הרומנטית ברחוב והאנשים שמאחורי העסקים המצליחים. הפעם - בגרסה מיוחדת לרגל יום האהבה, ובמיוחד לקהל של רווקים ורווקות!

הסיור כולל טעימות אלכוהול. עלות: 110 שקלים. 18 באוגוסט, 20:30, שוק הפשפשים.

אהבה ספורטיבית

ערב לזוגות רווקים ורווקות עם חתירת שקיעה זוגית בסאפ, שיעור התנסות זוגי בגלישת גלים, שיעור התנסות באקרו יוגה, אימון יוגה זוגי, שיעור כדורעף, שיעור פוציוולי, שיעור סקייטבורד ועוד. בנוסף הופעה של להקת מלבי טרופיקל וכוס בירה שיחולק על ידי המסעדה ליד המרכז לנרשמים.

18 באוגוסט, 18:00, מרכז ספורט ימי.

צילום: SHUTTERSTOCKצילום: SHUTTERSTOCK

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תל אביב

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: