אא

בשל אי הוודאות: אל על בעדכון לנוסעים בטיסות הממריאות עד 17 באוגוסט 

לקוחות החברה שרכשו כרטיס טיסה עד יום א׳, 4 באוגוסט כולל, לטיסה המתוכננת להמריא עד מוצאי שבת, 17 באוגוסט 2024 (כולל), רשאים לבטל את כרטיס הטיסה ללא דמי ביטול ולקבל שובר למימוש עתידי לטיסות אל על

אל על אל על

בעקבות המצב הביטחוני, אל על מאריכה את מדיניות הביטולים המקלה לטיסות הממריאות עד 17 באוגוסט.

״מאז יום חמישי הקודם, אל על הצליחה להוסיף כ-8,000 מושבים חדשים להשבת ישראלים הביתה תוך שמירה על הגשר האווירי, והציעה 132,000 מושבים, מציינים בחברה.

לקוחות אל על שרכשו כרטיס טיסה עד יום א׳, ה-4 באוגוסט כולל, לטיסה המתוכננת להמריא עד מוצאי שבת, 17 באוגוסט 2024 (כולל), רשאים לבטל את כרטיס הטיסה ללא דמי ביטול ולקבל שובר למימוש עתידי לטיסות אל על.

השוברים ניתנים למימוש עד ל-31 בדצמבר 2025.
הנפקת השובר מתאפשרת בכל סוגי הכרטיסים הנמכרים באל על: LITE, CLASSIC ו-FLEX.

ניתן להנפיק שוברים עצמאית באתר אל על בלינק הזה.

באל על מדגישים כי כי החברה ממשיכה לעשות כל שביכולתה על מנת להפעיל את לוח הטיסות כסדרו, ואף מתגברת טיסות ליעדים קרובים ביוון ובקפריסין במחיר אחיד של 283$ לטיסה בכיוון אחד מאתונה לת״א ו-228$ לטיסה בכיוון אחד מלרנקה לת״א, זאת על מנת לאפשר לכמה שיותר ישראלים לשוב ארצה.

באל על מוסיפים ואומרים כי ניתן לעקוב אחרי התגבורים והתוספות היומיות באתר אל על או באמצעות הרשתות החברתיות.

״אם יחול כל שינוי בלוח הטיסות נעדכן באתר באתר אל על ובהודעת סמס אישית לנוסעים, מציינים בחברה ומוסיפים: ״מאמצי אל על בימים האחרונים שכללו תוספת טיסות תגבור והגדלת מטוסים בטיסות קיימות הגדילו את מספר המושבים מישראל ואליה בכ-8000 מושבים, כך שהחברה הציעה 132,000 מושבים סה״כ בשבוע אחד״.

בחברה מציינים כי תוספת טיסות תגבור והגדלת מטוסים בטיסות קיימות במחיר אחיד וקבוע, כמו גם הארכת מדיניות הביטולים המקלה, לטובת כלל הנוסעים הישראלים שנתקעו בחו״ל לאחר שטיסתם בוטלה, התאפשרו הודות למאמצים שנקטה אל על בימים האחרונים בתיאום יו״ר ועדת הכלכלה, משרד הכלכלה ומשרד התחבורה.

אל עלאל על

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אל על

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: