אא

בריטיש איירווייז מרחיבה את השת״פ עם בנגקוק איירווייז. תציע טיסות ל-5 יעדים חדשים בתאילנד וקמבודיה

ענקית התעופה הבריטית תציע מעתה ״טיסה חלקה״ מבריטניה ליעדים חדשים בתאילנד וקמבודיה והכל בכרטיס טיסה אחד. לקוחות בריטיש איירווייז יוכלו להזמין כרטיס בודד מלונדון דרך בנגקוק לחמישה יעדי חופשה, כולל קוסמוי, פוקט, צ׳אנג מאי וזה עוד לא כל מה שמציעה החברה לטסים עימה לתאילנד

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

בריטיש איירווייז (British Airways) וחברת התעופה בנגקוק איירווייז (Bangkok airways) מרחיבות את השת״פ המסחרי של החברות.

ללקוחות בריטיש איירווייז (British Airways) יש כעת מבחר רחב יותר של יעדי נופש בדרום מזרח אסיה, הודות לגידול משמעותי בטיסות בין לונדון לבנגקוק, והרחבת הסכם הקוד שייר של החברה עם חברת בנגקוק איירווייז (Bangkok Airways).

כזכור, בריטיש איירווייז (British Airways) הודיעה מוקדם יותר השנה כי הקו הישיר שלה מלונדון גטוויק לבנגקוק יחזור לפעילות ב-28 באוקטובר 2024, ויפעל שלוש פעמים בשבוע לבירת תאילנד. כעת, מעדכנת החברה כי החל מהשבוע, השירות יגדל לעד חמש טיסות שבועיות בין החודשים ינואר למרץ 2025.

Phuket. צילום: ShutterstockPhuket. צילום: Shutterstock

Phnom Penh. צילום: ShutterstockPhnom Penh. צילום: Shutterstock

יתר על כן, הסכם הקוד שייר של החברה עם בנגקוק איירווייז (Bangkok Airways) הורחב כדי לפתוח חמישה יעדים חדשים ברחבי תאילנד וקמבודיה, מה שמאפשר לנוסעי בריטיש איירווייז (British Airways) להתחבר בצורה חלקה ונוחה מבנגקוק אל:

פוקט (HKT), Phuket, תאילנד
Koh Samui (USM), תאילנד
צ'ינג מאי (CNX), Chaing Mai, תאילנד
פנום פן Phnom Penh
(PNH), קמבודיה
סיאם ריפ (SAI), Siem Reap,​ קמבודיה

לנוסעי ענקית התעופה הבריטית תהיה אפשרות לשלב עצירת ביניים בבנגקוק לפני שהם ממשיכים ליעד הסופי באותו כרטיס.

נזכיר כי בריטיש איירווייז (British Airways) ממשיכה את טיסותיה לישראל למרות המצב הביטחוני ובניגוד לחברות תעופה זרות אחרות שביטלו את טיסותיהן לארץ.

Bangkok Airways.צילום: ShutterstockBangkok Airways.צילום: Shutterstock

בנגקוק איירווייז (Bangkok Airways), ״חברת הבוטיק של אסיה״, המפעילה רשת קווים נרחבת בתאילנד, כמו גם ליעדים ברחבי קמבודיה, הונג קונג, האיים המלדיביים, לאוס וסינגפור. היא מפעילה צי של יותר מ-20 מטוסים, כל אחד מעוטר בעיצובים שונים של יעדיו האקזוטיים.

הסכם הקוד שייר המעובה אומר שלקוחות בריטיש איירווייז (British Airways) הנוסעים או עוברים דרך לונדון יוכלו להתחבר ליעד הסופי שלהם בתאילנד או קמבודיה בכרטיס טיסה בודד אחד בלבד. ״לקוחות יכולים לצפות לבחירה ולגמישות רבה יותר בנסיעה לאחד מחמשת יעדי הנופש הפופולריים הללו״, מציינים בחברה הבריטית.

חברי תוכנית הנאמנות של בריטיש איירווייז, מועדון האקזקיוטיב, יוכלו לזכות ולאסוף בנקודות של המועדון הנוסע המתמיד של החברה כאשר הם טסים בבנגקוק איירוויז בעת שיתוף הקוד של British Airways. Avios המטבע של התוכנית, שיכול לשמש כתשלום חלקי עבור טיסות תגמול או שדרוגים, כמו גם שהייה במלון, השכרת רכב ועוד. הנקודות במועדון החברה עוזרות לחבריה לזכות בסטטוס כדי לפתוח הטבות כמו גישה לטרקלין ובחירת מושבים בחינם.

ניל צ'רנוף (Neil Chernoff), מנהל התכנון והאסטרטגיה הראשי של בריטיש איירווייז, אמר: "באוקטובר, נפעיל את הטיסה הישירה הראשונה שלנו לתאילנד מזה יותר מארבע שנים, כך שזו חזרה צפויה מאוד לרשת הגלובלית שלנו. בידיעה שמסלול זה יהיה פופולרי במיוחד בקרב לקוחות הפנאי שלנו, אנו שמחים לעבוד עם בנגקוק איירווייז כדי להציע יותר מבחר ולהפוך את יעדי החופשה המבוקשים הללו לנגישים יותר."

צ'ולין קוצ'רואן (Chulin Kocharoen), סגן נשיא לפיתוח רשת ומוצר של בנגקוק איירווייז (Bangkok Airways) אמר: "אנו שמחים להרחיב את השותפות הזו כדי לחזק את רשתות הנתיבים בהתאמה שלנו ולהציע לנוסעי עסקים ונופש גישה חסרת תקדים ונוחה ליעדעם חדשים. יתרה מכך, נוסעי בריטיש איירווייז (British Airways) הנוסעים בטיסות שלנו ייהנו משירותים חסרי תקדים של חברת תעופה בוטיקית כולל גישה לטרקלין בשדות תעופה זמינים, ארוחה בטיסה ועוד הרבה יותר".

כרטיסי ה- Codeshare זמינים כעת להזמנה באתר British Airways, לטיסות מ-28 באוקטובר 2024 ואילך. הסכם השותפות הקיים מציע גם טיסות קוד שייר בין סינגפור לקוסמוי ללקוחות בריטיש איירווייז.

נזכיר כי בריטיש איירווייז (British airways) ממשיכה לטוס גם בימים אלה לישראל למרות המצב הביטחוני ובניגוד לחברות תעופה זרות רבות שהפסיקו את טיסותיהן לארץ.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בריטיש איירווייסבנגקוק איירווייסBritish Airways

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: