אא

לסינגפור עם מטוס הנוסעים הגדול בעולם: עוד בשורה נוצצת לטסים עם Etihad Airways

חברת התעופה מאבו דאבי שממשיכה לטוס לישראל גם בימים אלו תפעיל בקו את מטוס הדגל שלה, האיירבוס A380 הדו קומתי. מנכ"ל Etihad Airways: "חוויית טיסה יוצאת דופן לטסים לסינגפור״. במקביל, Etihad תגדיל את כמות הטיסות לתאילנד ל-41 בשבוע

צילום Etihad צילום Etihad

בשבוע שעבר ציינו את היום הלאומי של סינגפור ולרגל האירוע חברת Etihad Airways הודיעה ​​כי תתחיל להפעיל בקו את מטוס הדגל שלה האיירבוס-A380 הדו-קומתי לסינגפור (SIN) החל מה-1 בפברואר 2025.

סינגפור תהיה לעיר הגדולה הרביעית שהטסים אליה יוכלו ליהנות מחוויית הטיסה במטוס האיירבוס-A380 בנוסף ללונדון וניו יורק, כמו גם פריז שהמטוס היוקרתי יפעל בקו אבו דאבי -פריז על החל מה-1 בנובמבר, 2024.

המשמעות היא ש-Etihad תפעיל את מטוס האיירבוס ה-A380 השישי שלה עד תחילת 2025.

אנטונואלדו נבס (Antonoaldo Neves), מנכ"ל Etihad Airways, אמר: "אנו נרגשים להכריז שמטוס ה-A380 האייקוני שלנו יתחיל לפעול בקו לסינגפור בתחילת השנה הבאה. מטוס זה מספק לנוסעי העסקים והנופש שלנו חוויית טיסה יוצאת דופן וחיבורים חלקים לרשתות המזרח התיכון, אירופה וצפון אמריקה שלנו. זה מדגיש את המסירות שלנו לייעל את הנסיעות לאבו דאבי ומחוצה לה, מה שמבטיח יותר נוחות לאורחים שלנו. יהיה לנו את ה-A380 השישי בשנה הבאה כשאנחנו בונים את הקיבולת שלנו עוד יותר כדי להגדיל את האפשרויות של הנסיעות ללקוחות שלנו."

ה-A380 של Eitihad מביא "סיפור" מיוחד לטיסות.

נוסעי מחלקת האקונומי נהנים מקבלת פנים חמה עם סידורי ישיבה נוחים, כולל 68 מושבים המציעים ארבעה אינצ'ים יותר מרווח רגליים ו-337 מושבים חכמים הכוללים משענות ראש חדשניות בכנפיים קבועות וכריות גדולות של Etihad.

הסיפון העליון, Business Studios™ כולל 70 מקומות פרטיים, עם אזור טרקלין בלובי. כל סטודיו ביזנס מצויד במתקני נוחות יוקרתיים המעוצבים עם קישוריות Armani/Casa ו-Wi-Fi, מה שמבטיחים בחברה מאבו דאבי יספק ״חוויית נסיעה פרודוקטיבית ויוקרתית.״

הסטודיו מפוארים עם תשעה חללים פרטיים, כלי שולחן מעוצבים, כסאות עור ומיטה עות'מאנית גדולה. נוסעי המחלקה הראשונה יכולים ליהנות מחדר מקלחת אקסקלוסיבי.

The Residence

בשיא הנוחות נמצאת The Residence, סוויטת שלושה חדרים היחידה בעולם בשמיים. The Residence יכולה להכיל עד שני אורחים, וכולל סלון פרטי, חדר שינה וחדר רחצה צמוד, עם מקלחת בגובה 40,000 רגל. צוות מסור מבטיח שירות שאין שני לו.

האורחים ב-The Residence יכולים להתפנק במסע קולינרי עם תפריט א-לה-קארט, המוגש על כלי שולחן מעוצבים בסלון הפרטי, או אפילו לבחור בארוחת בוקר במיטה. ממטבח גורמה ועד שמפניה וקוויאר, The Residence Signature High Tea מציע מגוון אפשרויות מפוארות.

סינגפור

סינגפור אולי קטנה, אבל שופעת אטרקציות, מה שהופך אותה למקום מצויין לבילוי עירוני. העיר ממוקמת כמעט ישירות על קו המשווה, ומציעה אקלים אקזוטי ושילוב עשיר של תרבויות. מהמקדשים והשווקים התוססים של הודו הקטנה, דרך החנויות, המסעדות והפארקים של צ'יינה טאון, ועד קארי דגים מהשורה הראשונה באחד משוקי אוכל הרחוב ההומים הרבים.

תאילנד

Etihad מגדילה את כמות הטיסות לתאילנד ל-41 בשבוע החל מה-27 באוקטובר, 2024.

כמענה לביקוש הטסים, Etihad תטוס שלוש פעמים ביום לבנגקוק השוקקת, ותעניק לנוסעים גמישות רבה יותר ונוחות בעת ​​תכנון הטיול שלהם.

בנוסף, Etihad תטוס לפוקט, גן עדן החופים המסנוור של תאילנד, 20 פעמים בשבוע, ותציע למבקרים יותר הזדמנות ליהנות מהשמש, החול והים בחופים הנפלאים הרבים.

כמו לבנגקוק, לוח הטיסות נוח כדי לאפשר לטסים בחירה אופטימלית ולמקסם את שהותם.

בחברה מציינים כי ״נוסעים המזמינים באתר etihad.com יכולים לנצל עצירת ביניים חינם באבו דאבי, להפוך חופשה אחת לשתיים וליהנות משהייה חינם של עד שני לילות במלון המועדף עליהם בבירת איחוד האמירויות התוססת.״

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אבו דאביetihad airwaysetihadאיתיחאד איירווייזאיתיחאד איירווייסאתיחאד איירווייסאתיחאד

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: