אא

נחתה בישראל: Bees Airlines הלואו קוסט החדשה תפעיל טיסות סדירות לרומניה

חברת התעופה הרומנית החדשה, Bees Airlines Romania, החלה לא מזמן להשיק טיסות סדירות ומתכננת רשת טיסות רחבה, הכוללת את תל אביב כיעד מרכזי של החברה לטיסות מבוקרשט ומסוצ'בה ברומניה

צילום: Bees Airlines צילום: Bees Airlines

Bees Airlines Romania נחתה הלילה (ה') בישראל.

חברת התעופה הרומנית החדשה הנקראת "Bees Airlines", שימשה בעבר חברת סטארט-אפ אוקראינית, שפעלה זמן קצר באוקראינה בין 2021 ל-2022, והפסיקה את פעילותה כתוצאה מהפלישה של רוסיה לאוקראינה.

משקיעים רומנים קנו את השם המסחרי כדי להשתמש בו עבור החברה החדשה, שגם זכתה לתעודת הפעלה משלה (AOC) ברומניה.

Bees Airlines Romania, שהחלה להפעיל מספר טיסות שכר ליעדי נופש כבר במרץ 2024, השיקה את תוכנית הטיסות הסדירות שלה ב-5 באוגוסט 2024, עם טיסה בין הבסיס הראשי שלה בנמל התעופה הבינלאומי בוקרשט הנרי קואנדה (OTP) להרקליון (HER) באי כרתים.

אחרי טיסת בכורה זו החברה מתכננת תגבור משמעותי של הפעילות בין סוף אוגוסט לתחילת אוקטובר 2024, כשהתוכנית כוללת טיסות סדירות בין בוקרשט לפראג (PRG), לוורונה (VRN), לתל אביב (TLV) ולקרלסרוהה/באדן-באדן ( FKB).

Bees Airlines תפעיל כאמור גם טיסות בין בירת מולדובה, קישינב (RMO) לוורונה באיטליה, וכן טיסות בין סוצ'אבה (SCV) ברומניה לתל אביב ולקרלסרוהה/באדן-באדן.

Victor Antohe, מנכ"ל Bees Airlines, אמר: "המטרות שהצבנו ברגע שהקמנו את החברה: הפעלת טיסות סדירות לכמה שיותר יעדים. התיירים שלנו יוכלו לנסוע על סיפון BEES AIRLINES ליעדי הנופש הפופולריים והאהובים: פראג, תל אביב, ורונה ובאדן באדן. ברשימת היעדים שלנו תכננו יעדי הפתעה נוספים, עליהם נודיע לנוסעים בזמן הנכון. תוכניות הפיתוח שלנו שואפות להגדיל את הצי ולגוון את השירותים והמוצרים המוצעים. בטיסות BEES AIRLINES אנו נדאג לספק לנוסעים שלנו חוויות ייחודיות בתנאים של בטיחות ונוחות מירבית".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: רומניהבוקרשטתל אביב

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: