אא

צפו: כוכב הכדורסל האגדי מוביל את קמפיין הפרסום החדש של לופטהנזה לעיצוב הפנים החדש

אגדת הכדורסל של ה-NBA, דירק נוביצקי, יליד גרמניה, נבחר להוביל את קמפיין הפרסום החדש של לופטהנזה אלגריס, עיצוב הפנים החדש במטוסים ארוכי הטווח

צילום: לופטהנזה צילום: לופטהנזה

"שורשים חזקים בגרמניה, כמו גם בכל העולם - זה חל גם על דירק נוביצקי וגם על לופטהנזה. דירק הוא אייקון בעל ערכים חזקים, כריזמה ואיכות גבוהה בכל מה שהוא מתמודד איתו. זה הופך אותו לשותף המושלם עבורנו ואנחנו שמחים לקבל אותו לקמפיין אלגריס שלנו", כך אמר קרסטן הופמן, סגן נשיא לופטהנזה לחוויית המותג, על בחירתו של נוביצקי להוביל את הקמפיין הפרסום של החברה.

בקמפיין ניתן לראות את דירק נוביצקי בגובה 2.13 מטר ישן במיטה באורך 2.20 מטר במחלקת העסקים החדשה של Allegris.

Allegris הוא העיצוב החדשני של תא הנוסעים, שלופטהנזה מתקינה בכל המטוסים ארוכי טווח שלה בהשקעה כוללת של 2.5 מיליארד אירו.

לופטהנזה Allegris מציעה חווית נסיעה חדשה לחלוטין בטיסות ארוכות טווח. כל מחלקות הנסיעות, מ-Economy ועד Premium Economy, Business ו-First Class, יקבלו עיצוב פנים חדש של תא הנוסעים ומושבים חדשים. כך למשל, במחלקת עסקים יכולים הנוסעים לבחור בין חמש אפשרויות מושבים שונות, כולל סוויטה עם דלתות, ארון בגדים אישי ומיני בר קטן.

גולת כותרת מיוחדת: כל המושבים במחלקה ראשונה ובמחלקת עסקים כוללים מערכות חימום וקירור, כך שנוסעים יכולים להתאים את הטמפרטורה באופן גמיש לרמת הנוחות שלהם.

הקמפיין של לופטהנזה Allegris עם דירק נוביצקי התחיל בימים האחרונים בארה"ב ויוצג ברחבי העולם בחודשים הקרובים, כולל בגרמניה, כמובן.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: לופטהנזה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: