אא

הדב הגרמני האהוב חוזר - בגירסא מוקטנת

החיה הגדולה שמסמלת את העיר ברלין זכתה למיתוג מחודש לפני 20 שנה וכעת מגיע עוד סיבוב. נמל התעופה ברנדנבורג יארח בחודשיים הקרובים תערוכה של דובים בגובה מטר, שכל אחד מייצג מדינה בעולם. איך נראה הדב הישראלי?

תערוכת דובים ברלין. צילום: האתר הרשמי buddy-baer תערוכת דובים ברלין. צילום: האתר הרשמי buddy-baer

הדב הגרמני חוזר, בקטן.

ה"מיניס", פסלי הדב שזכו לכבוד עולמי (United Buddy Bears - THE MINIS) מוצגים בימים אלה בנמל התעופה ברנדנבורג בברלין, שחיבר 100 דמויות של דובים חמודים בגובה מטר, שפוזרו בכמה מתחמים בשדה.

התערוכה שמוצגת במתחם הנוסעים הנכנסים באיזור השטחים הציבוריים של טרמינל 1, תישאר במקומה בחודשיים הקרובים כשמטרתם האמנותית המוצהרת היא חופש והבנה בין לאומית.

כל דב בתצוגה מייצג מדינה מסביב לגלובוס שמציגה את התרבות האנושית ולא בהעדפות פוליטיות. כל בובת דוב עוצבה על ידי אמן מהמדינה אותה הוא מייצג. את הדב הישראלי עיצבה האמנית אביבה ברוקנר (Aviva Brückner).

הדב הישראלי. צילום: אתר רשמי buddy-baerהדב הישראלי. צילום: אתר רשמי buddy-baer

Aletta von Massenbach, מנכ"לית נמל התעופה ברנדבורג: "נמל התעופה בברלין הוא מיקום אידיאלי לדובי האהבה והשלום. אלפי מטיילים מכל רחבי העולם נפגשים כאן מדי יום, עם מגוון קוסמופוליטי וזה מרכז העיסוק שלנו".

מאז הפעם הראשונה שערכו הדובים את הופעת "הבכורה" הממותגת שלהם (הדב היה מאז ומעולם סמלה של העיר ברלין), בשנת 2004, הדובים הפכו לדמות נערצת ולסחורה נחשבת בין אספני אמנות. מאז הוצג האוסף במעל 20 נקודות שונות.

האתר הרשמי buddy-baerהאתר הרשמי buddy-baer

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ברלין

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: