אא

"אירופה מועדפת על האורחים הסקרנים שלנו שמחפשים לגלות פנינות נסתרות ביבשת"

כך אמר נשיא חברת השייט היוקרתית Oceania Cruises לרגל השקת עונת הפלגות 2025 בה תושק גם אניית היוקרה החדשה ביותר בצי החברה, ה-Allura

חברת השייט Oceania Cruises מקבוצת NCL משיקה את עונת "ההפלגות האתניות" ברחבי אירופה לשנת 2025.

על פי הודעת החברה, אניות הבוטיק שלה יפליגו לסדרת מסלולים של בין 6 ל-34 ימים במגוון יעדים ברחבי היבשת, בין איים, פיורדים ועיירות נופש תוך היכרות עם קהילות מקומיות.

עוד מסרה כי המעוניינים באוכל גורמה אירופאית אמיתית יאהבו להפליג על גבי האניות החדשות ביותר של החברה: Vista ,Allura ו-Marina. "אניות האוכל האולטימטיביות מציעות מאות סיורי חוף המתמקדים בקולינריה, מגוון חסר תקדים של מקומות אוכל, הרצאות אורח והדגמות ושיעורי בישול מעשיים במרכז הקולינרי", נמסר.

עוד נמסר כי אחד מרגעי השיא של עונת 2025 באירופה יהיה הופעת הבכורה של האנייה החדשה ביותר - Allura, שתצא מאיטליה להפלגת הבכורה שלה באמצע יולי לפני סדרה של מסעות במזרח ובמערב הים התיכון לקראת עונת הפתיחה שלה. בינתיים, אניית האחות שלה - Vista, תציע ליהנות מהעונה המוקדמת השקטה יותר בספרד, פורטוגל ויוון, לפני שתפליג צפונה לאיים הבריטיים, איסלנד וסקנדינביה לשיא הקיץ.

לאלו המחפשים חווית אנייה קטנה יותר, ה-Nautica עם 670 נוסעים תחקור את הים התיכון, הים האדריאטי והים האגאי במהלך קיץ 2025, Sirena תפנה לצפון אירופה, וה-Insignia תציע הפלגות לאיסלנד.

פרנק א. דל ריו (Frank A. Del Rio), נשיא אושיאניה קרוזס: "אירופה תמיד הייתה מועדפת על האורחים המטיילים והסקרנים שלנו, שמחפשים בשקיקה לחקור את הפנינות הנסתרות וליצור זיכרונות חדשים על סיפון האניות האלגנטיות שלנו. אנחנו נרגשים לקבל את הליין העשיר הזה של הפלגות אירופה במבחר כה נפלא של אניות לשנה הבאה. אנחנו לא יכולים לחכות לקבל את פני אלורה למשפחה ביולי; לקבל אותה ואת אחותה, ויסטה, שהושקה בשנה שעברה".

לעוד עדכונים שוטפים בעולם הקרוזים כנסו ל-PassportCruise.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרוזיםאושיאניה קרוזס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: