אא

נמל הית'רו מנפץ שיאים: כמעט 8 מיליון נוסעים בחודש יולי בלבד

נמל התעופה המוביל של לונדון ביסס את מעמדו כנמל העמוס ביותר באירופה במחצית הראשונה של 2024 והגידול בפעילותו עולה משמעותית על נמלים אירופיים מרכזיים, כמו: פרנקפורט, סכיפהול אמסטרדם ושרל דה גול פריז

נמל הית'רו בשקיעה. צילום: נמל הית'רו נמל הית'רו בשקיעה. צילום: נמל הית'רו

כמעט 8 מיליון נוסעים עברו בטרמינלים של נמל הית'רו בחודש יולי, מספר שיא בעונת הקיץ, שביסס את מעמדו של הנמל כמרכז התעופה העמוס ביותר באירופה במחצית הראשונה של 2024.

נמל הית'רו עלה בפער ניכר על הנתונים של שדות תעופה מרכזיים באירופה, כמו: אמסטרדם סכיפהול, פרנקפורט, מדריד ופריז שארל דה גול.

לראשונה אי פעם נמל התעופה הית'רו עבר 1.8 מיליון נוסעים בשבוע, וזה התרחש לא רק פעם אחת, אלא במשך שלושה שבועות רצופים בין 8-28 ביולי.

תקופת חופשת הקיץ הובילה לנתונים מרשימים עוד יותר. במהלך השבוע, בו נסגרו בתי הספר (22 ביולי), חווה הית'רו 6 מימי השיא העמוסים ביותר שלו.

למעלה מ-140,000 נוסעים וכמעט 140,000 תיקים יצאו משדה התעופה מדי יום. בסך הכל, מרכז התעופה הגדול של לונדון ניהל תקופת שיא של נסיעות ביעילות. היכולת של נמל התעופה לנווט את האתגרים הללו ללא השפעה משמעותית על הטיסות מעידה על חזרה לשלמות תפעולית ותכנון יעיל לתקופות עומס.

מנמל הית'רו נרשמה הקיץ עלייה בפופולריות טיסה ליעדים כמו ונציה ולרנקה, המשקפים את שאיפות הנוסעים לחופשות ים תיכוניות. גם דוחא ודבלין הצטרפו ל-JFK של ניו יורק ודובאי כנתיבים המשרתים יותר ממיליון נוסעים מהית'רו השנה.

כל היעדים בארה"ב חוו צמיחה משמעותית, כאשר אורלנדו מובילה. בערים אחרות כמו שיקגו, סן פרנסיסקו, בוסטון ודאלאס נרשמה עלייה במספר הנוסעים. החוזק של טיסות טרנסאטלנטיות מדגיש את התפקיד המכריע של הית'רו בחיבור בריטניה עם צפון אמריקה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: הית'רו

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: