אא

הוגשה הצהרת תובע נגד נער שדקר תייר במרכז תל אביב

שוטרי תחנת לב ת"א עצרו תושב זר בן 15 אשר דקר תייר בגבו, והותירו משותק  – אתמול הוגשה הצהרת תובע. האירוע קרה לאחר שהנפגע ניסה למנוע פגיעה בנער אחר אותו תקפו מספר נערים

צילום אילוסטרציה: Shutterstock צילום אילוסטרציה: Shutterstock

בתחילת החודש (2.8) התקבל במשטרת ישראל דיווח על אירוע דקירה ברחוב רוטשילד בת"א, במסגרתו, על פי החשד, על רקע התערבותם של תיירים שהבחינו בנערים שהתנכלו לנער אחר, החשודים ואחרים תקפו את התיירים, רדפו אחריהם ואחד החשודים אף דקר את התייר באמצעות סכין שנותרה בגופו והותירה פצע כניסה עמוק.

הקרבן פונה במצב קשה למרכז הרפואי איכילוב ואושפז בבית החולים כשהוא מורדם ומונשם. עד היום נותר משותק ברגליו.

מייד לאחר האירוע, החשודים ברחו מהמקום, וחלקם נפטרו מהבגדים אותם לבשו בכוונה לטשטש את זהותם.

למקום הגיעו מיד שוטרי תחנת לב ת"א וסיירי סל"ע מעריית ת"א, החלו בפעולות חקירה ראשוניות לאיתור החשודים שברחו מהמקום וכעבור זמן קצר ולאחר סיורים באזור, איתרו שניים מהחשודים. חשוד נוסף נעצר ביום למחרת (כולם תושבי ת"א בני 13,14 ו-15).

החקירה הוטלה על מחלק חקירות הנוער והמודיעין בתחנת לב ת"א אשר הפעילו מאמצי חקירה אינטנסיביים ואמצעים טכנולוגים ומודיעיניים על מנת לאתר את חשוד נוסף, המרכזי מביניהם, אשר על פי החשד הסתתר מהמשטרה ואף שינה את המראה שלו על מנת להימלט מהדין.

חמישה ימים לאחר האירוע בלשי מחלק הנוער של תחנת לב ת"א עצרו את החשוד העיקרי, נתין זר בן 15 המתגורר בבת ים, אשר על פי החשד ביצע את הדקירה.

מעצרם של החשודים הוארך מעת לעת בבית המשפט לנוער ומאוחר יותר 3 מהם שוחררו בתנאים מגבילים. מעצרו של החשוד הדוקר הוארך.

אתמול, עם הבשלת החקירה, הוגשה לבית המשפט הצהרת תובע בדבר כוונת הפרקליטות להגיש נגדו כתב אישום בגין עבירות חמורות ביותר לרבות אחזקת סכין וחבלה בכוונה מחמירה כשהעבריין מזויין, ובקשת מעצר עד תום ההליכים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: משטרת ישראלתל אביב

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: