אא

חופשה ספורטיבית: הכדורגל הגדול חוזר לאירופה

הליגה האנגלית תיפתח מחר בערב, ובאיטליה עדיין ניתן למצוא כרטיסים למשחק של מילאן. הטור דה פראנס לנשים יינעל בהרי האלפים ואם אתם בסביבה, אל תחמיצו את אחד הנופים היפים בעולם. ריכזנו כמה מאירועי ספורט שייערכו בסוף השבוע

צילום אילוסטרציה: Shutterstock צילום אילוסטרציה: Shutterstock

על רקע המתיחות האזורית הנוכחית, שעדיין מאייימת על כל רחבי ישראל מדרום, מצפון וממזרח, נתוני הנכנסים והיוצאים בנמל התעופה בן גוריון מלמדים על דבר אחד – הישראלים ממשיכים להמריא לחופשות, ואפילו ביתר שאת לאחר ט' באב.

רבים מהנופשים הישראלים מצרפים למטרות הנסיעה שלהם באופן תדיר גם אירוע ספורט מרכזי, בו יוכלו לצפות מהאצטדיון או האולם או – במקרה של היעדר כרטיסים – בפאב או המסעדה בעלי האווירה הטובים ביותר בעיר.

קיבצנו לכם כמה ממיטב אירועי הספורט שייערכו בסוף השבוע הקרוב בעולם, בין אם קפצתם לאנגליה או ספרד ובין אם במקרה הגעתם להירגע בהרי האלפים בצרפת.

הפרמייר ליג חוזר ללונדון, ואתם?

האי הבריטי בכלל ואנגליה לא יוצאת דופן, לא נחשבים ליעדים מבוקשים בימים אלה בקרב הישראלים. המצב הביטחוני והיחס כלפי ישראל לא מוסיף להרגשת הביטחון האישי. ובכל זאת, מחר (שישי, 16.8) תחזור לפעילות הליגה האנגלית – כנראה הליגה האהובה ביותר על הישראלים.

משחק הבכורה ייערך באולד טראפורד במנצ'סטר, שתארח בשעה 22:00 את פולהאם. כרטיסים לכל מחזור הבכורה קשה עד בלתי ניתן להשיג באתרים הרשמיים, ומומלץ לבדוק באתרים שמוכרים כרטיסים ברגע האחרון ובכל מקרה לא להתפתות לרכישת כרטיסים מספסרים ברחוב, כמובן.

בשבת מחכה חגיגה בלונדון, שם תארח ארסנל את וולבס, ואסטון וילה תתארח באצטדיון האולימפי אצל ווסטהאם. ביום ראשון לונדון תארח את המשחק המרכזי כשצ'לסי תפגוש את האלופה, מנצ'סטר סיטי. גם אם לא השגתם כרטיס לאירוע, כל בר ספורט שתמצאו בעיר יהיה תפאורה הולמת למעמד.

לונדון, אנגליה. צילום: shutterstockלונדון, אנגליה. צילום: shutterstock

לכבוש את האלפים באופניים

בסוף השבוע יגיע לסיומו הטור דה פראנס לנשים, שנערך השנה לא בצמוד לתחרות הגברים שהסתיימה לפני המשחקים האולימפיים בפריז.

תיירות אופניים מתפתחת בישראל בשנים האחרונות, לא מעט בזכות הקבוצה המקצוענית ישראל פרמייר טק, אבל צפייה בטור הנשי הוא באמת לחובבי הענף בלבד.

אם מצאתם את עצמכם בגבול המזרחי של צרפת, תשמחו לגלות שקטע הסיום של הטור ייערך ביום ראשון בטיפוס לאלפ דואז בשרשרת הרי האלפים, אחד מאתרי הסקי והנופש המפורסמים באירופה, בגובה של 1,850 מטר מעל פני הים. הצפייה בקטע הסיום כמובן חופשית, ואם אתם במקרה בסביבה, אל תהססו להגיע.

הרי האלפים. צילום: Shutterstockהרי האלפים. צילום: Shutterstock

כדורגל במקום אופרה

איטליה נחשבת כבר שנים רבות ליעד שתמיד נמצא בראש רשימת הביקוש בקרב ישראלים. בדומה לאנגליה וספרד, גם כאן רבים מהמבקרים נוטים לחבר לחופשתם גם ביקור במשחק כדורגל.

הסריה אה תחזור לפעילות בסוף השבוע, כשבמוקד עבור הישראלים נמצא המפגש במילאנו בין מילאן לטורינו שייערך במוצאי שבת. עדיין נמצא למצוא כרטיסים באתר הרשמי לאחר הרשמה קצרה.

צילום: Shutterstockצילום: Shutterstock

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אנגליהספרדאיטליה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: