אא

המלונאי מיכה לוי תובע את רשת המלונות בכ-33 מיליון שקל

בתביעה שהוגשה לבית המשפט המחוזי בת"א טוען כי חברת המלונאות מתנערת ומתכחשת להסכם מולו

בית המשפט. צילום: shutterstock בית המשפט. צילום: shutterstock

המלונאי ואיש העסקים מיכה לוי הבעלים של קבוצת מלונות שלום הגיש לבית המשפט המחוזי בת"א תביעה נגד ישראל קנדה מלונאות וראובן אלקס בסך של 33.467,179 מיליון שקל.

לוי טוען כי היו הסכמים בין הצדדים לפיהם קנדה מלונאות התחייבה לקנות 50% ממניות הניהול של קבוצת מלונות שלום תמורת תשלום בסך כולל של 150 מיליון שקל.

על פי כתב התביעה, "תכלית ההתקשרות בכללותה ומטרתה העיקרית, כפי שהייתה ידועה היטב לנתבעים, היא להעמיד לרשות התובעים רשת ביטחון מימונית, באמצעותה יוכלו התובעים להציע סכום גדול במסגרת הליך ההתמחרות שנערך בין מיכה לבין אחיו, יצחק, בתקווה לזכות בהתמחרות או למצער להשיא את התמורה בגין המניות של מיכה שיימכרו ליצחק. התובעים הסתמכו, מטבע הדברים, על רשת מימונית זו.

והנה, לאחר משא ומתן שארך חודשים ארוכים (כאשר הצדדים יוצגו על ידי עורכי דין), לאחר שכל פרטי ההתקשרות לובנו וסוכמו, ולאחר שראובן הודיע והצהיר במספר הזדמנויות, באופן ברור ומפורש, כי העסקה "סגורה" ובכוונת קנדה מלונאות לקיימה-שעות בודדות בלבד לפני פגישת החתימה שתואמה, ויומיים בלבד לפני מועד ההתמחרות (שהיה ידוע לנתבעים), הודיעו הנתבעים כי פגישת החתימה מבוטלת, ובעת הזו אין בדעתה של קנדה מלונאות לחתום על ההסכמים.״

עוד נטען בכתב התביעה כי, ״התנהלות קלוקלת ופסולה זו של קנדה מלונאות ושל מנהלה ובעל המניות בה (ראובן), העמידה את הנתבעים בפני שוקת שבורה. התובעים נותרו יומיים בלבד (יום עסקים אחד) קודם למועד ההתמחרות ועל מניות מלונות שלום, שהיא מפעל חייו של מיכה, ללא רשות הביטחון המימונית עליה הסתמכו, וללא אפשרות מעשית, בסד זמנים שכזה, לאתר גורם חלופי שיעמיד מימון בסכומים או בתנאים דומים".

עוד נטען כי לאחר שתהליך ההתמכרות בין האחים הסתיים, ולאחר שיצחק השלים את רכישת מניות מיכה, "קנדה מלונאות התקשרה עם יצחק ו/או גורם הקשור אליו בהסכם לגבי נכסי קבוצת מלונות שלום, לרבות בנוגע לניהול מלון שלום ירושלים".

ראובן אלקס מנכ״ל ישראל קנדה מלונות מסר בתגובה: "תביעה מופרכת במקרה הטוב. בכלל נובעת מזה שהפסיד לאחיו את הנכס".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ישראל קנדה מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: