אא

סינגפור איירליינס מבטלת את קו הטיסות הארוך בעולם החל מאפריל 2025

החברה החליטה לבטל את הקו המשולב מסינגפור ליוסטון דרך מנצ'סטר, מרחק של 16,000 ק"מ בקו אווירי, עקב ירידה משמעותית בתפוסה. החברה תמשיך להפעיל את הקו למנצ'סטר

A350 של סינגפור איירליינס. צילום: shutterstock A350 של סינגפור איירליינס. צילום: shutterstock

סינגפור איירליינס קיבלה החלטה אסטרטגית להפסיק את טיסותיה ליוסטון בטקסס החל מאפריל 2025. מהלך זה יביא לסיום קו הנוסעים הקבוע הארוך ביותר בעולם, המחבר בין סינגפור ליוסטון דרך מנצ'סטר.

אחד השיקולים המרכזיים של סינגפור איירליינס מתבסס על ירידה משמעותית של התפוסה בקו. נתונים של משרד התחבורה האמריקאי, החושף את הירידה בתפוסת המושבים בנתיב ליוסטון, מחזקים את החלטתה של סינגפור איירליינס. התפוסה הממוצעת בקו ליוסטון ירדה מ-70% ב-2019 ל-33% בערך ב-2023.

ירידה משמעותית זו מדגישה את האתגרים העומדים בפני חברת התעופה בשמירה על הרווחיות בקו. הקו הייחודי הושק בתחילה ב-2008 דרך מוסקבה, וב-2016 הועבר למנצ'סטר עקב חוסר היציבות הכלכלית של רוסיה.

למרות הביטול הצפוי של הטיסה ליוסטון, סינגפור איירליינס אישרה את מחויבותה למנצ'סטר, ותמשיך להפעיל אליה 5 טיסות שבועיות במטוס A350-900.

עפ"י מקורות החברה, המטוסים שיתפנו מהקו ליוסטון יוקצו לשפר את התדירות בקווים שונים באירופה ולהרחיב גם את הטיסות לאדלייד באוסטרליה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סינגפור איירליינסמנצ'סטר

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: